TARİHİ ADIYAMAN KAHVECİSİ / SÜTLÜ MENENGİÇ

Şubat 05, 2019


Kahve içmeyi sever misiniz?
Ben yeni yeni sevmeye başladım diyebilirim.
Üstelik şekersiz içiyorum Türk kahvesini bile :)
Çünkü sugar free :)


Tarihi Adıyaman Kahvecisi'ni daha önce hiç duymamıştım.
Üst komşumuz hediye getirmiş.
Böylece bu markayla tanışmış oldum ve müptelası oldum :)
Böyle gece gündüz bu kahveyi canım çekiyor.
Allah'tan gece içtiğim de uykumun kaçması gibi bir sorun olmuyor da
 rahatlıkla geceleri de içebiliyorum.


Paketin içerisinde bu şekilde kaşığı var.
Ben geçenlerde farklı bir ölçekle yaptım ama tadı farklı oldu en iyisi kendi ölçeğiyle kullanmak.

Kahvenin içerisinde;
Menengiç
Keçi boynuzu tozu
Ve krema bulunuyor.

Tadı öyle güzel ve içimi öyle yumuşak ki kahve içmeyi sevmeyen kardeşim bile bu kahveye bayıldı.
İsteğe göre içerisine şeker koyabilirsiniz ama sütlü olduğu için şekersiz bile rahatlıkla içilebiliyor.



Ve bol köpüklü sütlü menengiç kahvem içilmeye hazır :)
Yağlı yağlı tadı damağınız da kalıyor.
Şuan bu yazıyı yazarken kahvemden zevkle yudumlar alıyorum.
Göz hakkınızı helal edin :)

Sipariş vermek ve diğer ürünlerini incelemek için internet siteleri ↓






Bu yazıları da okumalısın

0 yorum