DÜŞLER, KÂBUSLAR VE GELECEK MASALLARI - DOĞU YÜCEL

Şubat 19, 2019

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz ☺️



Doğu Yücel'den bir kitap okumak istiyordum.
Sivas'taki halk kütüphanesinde Doğu Yücel'in sadece bu kitabı vardı.
Bende bu kitabı mecburen almış oldum.
Mecburen diyorum çünkü çeşit olmadığı için seçme şansım da olmadı.


Kitap 11 öyküden oluşuyor.
Yazarın ilk kitabıymış Düşler, Kâbuslar ve Gelecek Masalları.


Ben aslında öykü okumayı pek sevmem. 
Bunu bu kitapla daha iyi anlamış oldum.
11 öykü içerisinden hoşuma gidenler Bariyer, Tiyatrodaki Hayat ve Ölümsüzlüğün Gıcık Sırrı oldu.
Bu 3'ünün kurgusu, gerçek hayattan mesajlar içeriyor olması hoştu
ama çoğu öykü sonlara doğru farklı olunmak için saçmalanmış gibiydi.


Öyküler çok basit ve yüzeyseldi.
Ne anlatılmak istendiği belli olmuyordu.
Doğu Yücel bu öyküleri 23 yaşındayken yazmış. 
23 yaş da çok küçük bir yaş değil ki bu öyküleri normal karşılayalım.


Yazarla tanışmak için okunabilecek bir kitap
ama
 yazarı sevdirir mi yoksa yazardan soğutur mu 
artık orası okuyucuya kalmış bir mesele  ☺️

Ben şahsen koşa koşa gidip diğer kitaplarını almayacağım.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum