T-SHOP ALIŞVERİŞİM

Ağustos 14, 2018

Merhaba :)
Uzun süredir bloğuma yazı yazamıyordum. Sonunda KPSS sınavlarım bitti, birazcıkta dinlendikten sonra artık yazı yazmaya devam edebilirim. Aşırı özledim bloğumu, yazı yazmayı, fotoğraf çekmeyi.
Geçenlerde de dışarı çıktığımda küçük çaplı bir ihtiyaç alışverişi yapmıştım. Bu fırsatla bloğuma yazı yazıyım dedim 😊



Bize genelde en ucuz mağaza T-Shop geliyor. En güzel indirimleri T-Shop yapıyor. Şimdi de bayram indirimi yapmışlar. Yarın fırsat olursa bir uğrayacağım bakalım aklımda birkaç ürün var fiyatları uygunsa onları da alacağım ve uzun bir süre kozmetik alışverişi yapmayacağım. Al al birikiyor valla.
Şimdi neler aldığıma geçeyim ;



İlk olarak rolonumuz bitmişti kız kardeşimle birer tane Nivea'nın bu rolon ve dedorant paketinden aldık. Rolon mini boy keşke oda tam boy olsaymış hemen yarıya indi ürün. Ben bu çeşidini ilk kez kullandım. Kıyafetlerde leke bırakmamayı vaad ediyor ama benim kıyafetlerimde rolonu leke bıraktı. Sanki terlemişimde kıyafetimi geçmiş gibi bir ıslaklık yaptı. Terlemeyi de pek önlemedi açıkcası bu yüzden de gidip tekrar almam ama fiyatı uygundu bir denemiş olduk 😊
Fiyatı 12.90 TL



Diğer bir aldığımız ürün ortak kullanıyoruz parasını da yarı yarıya bölüştük 😁 Bebak Markasının bronzlaştırıcı havuç yağı. Biz bu ürünü ayaklarımıza sürmek için aldık ve ilk sürüşte bile etkisini gösterdi hafiften ayaklarımız bronzlaştı 😄 Yarın gidersem güneş ürünlerinde de indirim varmış küçük boyunda indirim varsa tekrar alacağım.
Fiyatı 13 TL


Son aldığım üründe Hobby markasının duş jeliydi. Uzun süredir duş jeli kullanmıyorduk yatılı misafirimiz gelecekti lazım olur diye bu üründen de attım sepete. Bu markayı da ilk kez kullandım. Kokusu çok güzel ama kokusu kalıcı değil.
Fiyatı 4.95 TL

Alışverişim bu şekildeydi. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum