DURU PRATİK İLE BUGÜN NE YEDİM ? (5 ŞUBAT 2019)

Şubat 05, 2019




Merhaba ☺️
Aslında bugün ne yedim yazılarını Cuma günleri bloğumda yayınlıyorum ama 
Duru Pratik bir paket dolusu ürün yollayınca hemen ürünlerini denemek ve
 bloğuma yazısını yazmak istedim 😊
Duru Pratik'in yeni çıkardığı ürünleri incelemek isterseniz ⬇️


Bugün evimizin yakınlarındaki makette bütün tavuk indirime girmişti. 
Evde de yemeklik yapacak bir şey yoktu bizde tavuk aldık.
Düdüklü tencereye bütün olarak koyup 25 dakika haşladım.
Tavuk pişerken tavuğun yanına pirinç pilavı yapmaya karar verdim. 
İçine de Duru Pratik haşlanmış nohut ekledim.  




Çorba olarak annemin el emeği tarhanasını yaptım.



Yanında köy yoğurdu ve karışık turşu


Ana yemek olarak ↓
Nohutlu pirinç pilavı ve tavuk



Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum