ALIEXPRESS KÜPE ALIŞVERİŞİM 1

Şubat 11, 2019


Dolar bu fiyat olmuşken dolar üzerinden alışveriş yapmak
bu yazıyı paylaşmak ne kadar doğru olur bilemiyorum 
ama yine de Türkiye'deki bujiterilere göre fiyatlar uygun geliyor bana.
Üstelik çeşitte fazlasıyla bol.
Böyle olunca da insan siteye bakmaktan bir şeyler almaktan geri duramıyor :)

Bu küpeyi kız kardeşim doğum günümde hediye olarak aldı.
Yazın severek kullanıyorum.


Bu küpe de kız kardeşimin doğum günü hediyesi.
Taşlı zengin hafif bir küpe.
Yaza da kışa da çok yakışan bir takı


Bu küpeyi çok ucuza almıştım.
Daha önce bu tasarımda bir küpe görmemiştim.


Kulaktaki duruşu bu şekilde ↓


Bu küpede tam Kore tarzı :)
Hatta bu küpeyi Birth of a Beauty Kore Dizisinde başrol kadında takmıştı.

İncili ve kristalli iki farklı küpe
Kulaktaki duruşları bu şekilde ↓




Benim şimdilik Aliexpress'den aldığım küpeler bu şekilde.
Birkaç tanesi de yolda :)
Onlar gelince de yazısını yazacağım.
İnşallah dolar düşer de daha çok takı alırım.
 Amin :)



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum