DURU PRATİK İLE HUMUS YAPIMI

Şubat 15, 2019


Merhaba :)
Duru Pratik ürünlerini denemeye devam ediyorum.
Ürünlerin geldiği ilk gün haşlanmış nohut ile pilav yapmıştım.
Buradan bakabilirsiniz ↓


Paketin hepsini kullanmamıştım.
Aklımda humus yapmak vardı.
Ağzını güzelce kapatıp buzdolabında sakladım.
Bugün de humus yapmak için çıkardım bozulma söz konusu olmamıştı.

Önceden hiç humus yememiştik.
İnternetten tariflerine baktım ve bugün yaptım.

Malzemeler bu şekilde ↓
Haşlanmış nohut
Tahin
Zeytin yağı
Limon suyu
Sarımsak
Tuz
Pul biber
Kimyon
Su


Evde zeytin yağı yoktu ben sıvı yağ ile yaptım.
Bütün malzemeleri rondoya koydum ve bir güzel hepsini ezdim.
Daha sonra su koyup bir daha karıştırdım ve mezemiz hazır oldu.
Ben burada tam ölçü veremiyorum çünkü tadına bakarak eklemeler yaptık.
Sizde ağız zevkinize göre malzemeleri artırabilir ya da azaltabilirsiniz.


Tadı çok güzel olmuş.
Çok beğendik hepimiz artık hep yaparım.
Hem pratik hem de çok lezzetli bir meze gerçekten :)


Duru Pratik ürünlerini incelemek isterseniz ↓


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum