PANTENE DURULANAN KÖPÜK SAÇ KREMİ

Şubat 05, 2019


Merhaba :)
Pantene'in ilk kez bu tarz bir ürününü kullandım ve sonuçtan çok memnun kaldım.
Bu ürünü kullanmadan önce benim saçlarım yumuşak ne gerek var böyle ürünlere diye 
havalı havalı etrafta gezinirdim ama bu ürün beni çok utandırdı :D
Bu ürünü kullandığım ilk andan itibaren saçlarımın sandığım kadar yumuşak olmadığını gördüm.

T-Shop'dan Anneler günü indiriminde 2.75 gibi komik bir fiyata aldım.
Saçlarım kısa olduğu için bu boyutu bana ideal geldi.
Hala bitmedi.


Benim saçlarım yağlı krem türü ürünler kullanmayı hiç sevmiyorum.
Hem saçlarımı söndürüyor hem de çabuk yağlandırıyor.
Pantene'in köpük kreminde böyle bir sorun yaşamadım.


Yapısı tıraş köpüğü gibi 
ve
kokusu çok güzel 


Bir pompa benim saçlarıma yeterli geliyor.
Saçlarımı sabun ve şampuanla bir güzel yıkadıktan sonra bu ürünü sıkıp saç uçlarıma uyguluyorum.
Tokayla saçlarımı toplayıp ürünün saçlarıma güzelce nüfuz etmesini sağlıyorum.
Hemen saçlarımı durulamıyorum.


Banyodan çıkmaya yakın saçlarımı açıp bir güzel durulayıp, ürünü saçlarımdan arındırıyorum.
Saçlarımı kurutup o yumuşaklığını 3 gün boyunca hissediyorum.
3 gün diyorum çünkü 3. günden sonra duş alıyorum :)

Onarıcı etkisi var mı hiç bilemiyorum çünkü saçlarımda bir sorun yok.
Saç diplerine uygulanmadığı için dökülme gibi bir sorunda söz konusu olmuyor zaten.
Eğer indirimde yakalarsam kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.
Sizde saçlarınızın yumuşacık olmasını istiyorsanız bu ürünü kesinlikle denemelisiniz :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum