BUGÜN NE YEDİM? (8 ŞUBAT 2019)

Şubat 08, 2019

Merhaba 
Hayırlı Cumalar :)



Bugün saat 10 buçuğa gelirken uyandım.
İlk işim hemen mutfağa gidip 1 bardak su içmek oldu.
Geçen haftalarda çok hastaydım canım hiçbir şey yemek istemiyordu
 doğal olarak aç karnına su içmeyi de baya aksatmıştım.
Bu hafta bu rutinime tekrar döndüm aksatmadan su içmeye çalışıyorum.
Faydalarını da görmeye başladım :)

12'ye doğru kahvaltımızı yapmaya başladık.
Kahvaltıda ;


1 adet haşlanmış yumurta
Domates
Yeşil biber
Maydanoz
2 dilim Urfa peyniri
1 dilim basma peynir
Biberli yeşil zeytin ( önce biberi yenildi sonra zeytini :D )
Yeşil zeytin
Şekersiz çayım
ve 
Somun ekmek


Öğleden sonra da Türk kahvesi içtik annemle beraber



Akşam yemeğine saat 7'de oturduk.
Akşam yemeğinde ;


Annem çiğköfte yaptı :)
Etsiz çiğköfteyi biz daha çok seviyoruz.
Hem daha pratik oluyor hem de daha lezzetli.
Yanında ayran ve köy ekmeği
Aslında lavaş daha güzel gidiyor ama almayı unutmuşuz :)



Yemekten sonra film izleyelim dedik.
Ben hemen mısır patlattım.
Çünkü patlamış mısır en çok Yüzüklerin Efendisi'ne yakışıyor :)


Patlamış mısır olarak da Yayla markasını çok beğeniyorum.
Hepsi çok güzel bir şekilde patlıyor.


Bugün o kadar çok yedim ki en son Beypazarı maden suyuyla günü kapatıyorum.



Benim bütün gün yediğim içtiğim şeyler böyleydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum