İBLİS - HUBERT SELBY JR.

Ocak 23, 2019




2019 yılının ilk biten kitabı oldu İblis ↑
Yeraltı edebiyatı türünde kitaplar okumayacaktım
 ama araştırma yapmadan kitap alınca şansına ne gelirse okumuş oluyorsun.
Bende yazardan bir kitap okumuş olmak için bu kitabı aldım ve okudum.



Keşke okumasaydım bana yine bir şey katmayan boş bir kitap okumuş oldum. 
Öyle ki kitabı daha yeni bitirmeme rağmen sonunu unutmuştum.
Kitabı iade etmeden önce tekrar sonunu açıp bir göz attım. 
Kitabı o kadar sevmemişim ki beynim hemen kitabı silmeye başlamış.

Kitabın konusu Harry isimli birisinin evli kadınlarla ilişki yaşaması üzerine kurulu.
Kitap durum üzerine kurulu. Doğru düzgün bir olay gerçekleşmiyor kitapta. 
Belki de bu yüzden sevemedim kitabı. Ben durum kitaplarından çok olay kitaplarını seviyorum. 
Siz de olaylar üzerine kurulu kitapları seviyorsanız bu kitabı sevmezsiniz.

Kitap 18 yaşından büyüklere daha uygun.
İçerisinde bolca küfür ve cinsellik var.


Yazarın en bilinen kitabı Bir Düş İçin Ağıt 



Kitabın aynı zamanda filmi de var.
 Kütüphane de bu kitabı yoktu sadece İblis kitabı vardı.
Zaten Sivas kütüphanesi de bir değişik.
Seri kitapların ilki yok.
Yazarların en bilinen kitapları yok.



Benim bu kitapla ilgili düşüncelerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum