KİTAP ALIŞVERİŞİ (UCUZKİTAPAL.COM)

Ağustos 19, 2019


Merhaba :)
ucuzkitapal.com 'dan 3. kez kitap alışverişi yaptım.

Bu siteden yapmış olduğum diğer kitap alışverişlerini okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Sitede 60 lira üzeri kargo bedava.
Ben kargo ödeyen kitaplar bölümünden bir kitap alarak kargo ücreti ödemedim.

Bu alışverişi yapmamdaki tek sebep 
Tolkien'in yeni çıkan kitabı
Beren ve Luthien


Fiyatı 14.90 TL

Tolkien'in bütün kitaplarını almaya karar verdim.
Ama çocuk kitaplarını değil.
Sadece Orta Dünyayı anlattığı kitaplarını.
Bu kitapla ilk adımı atmış oldum :)


Ayracı da harika tasarlanmış bayıldım :)



Kargo ödeyen kitaplar bölümünden seçtiğim kitap ise
Hüseyin Rahmi Gürpınar'dan
Deli Filozof


Fiyatı 3 TL

Kargo ödeyen kitaplar bölümünden kitap alacaksanız size tek tavsiyem Olympia Yayınlarından kitap almayın. Kitaplarında baya yazım yanlışlığı yapılmış. Okurken çok zorlanıyorsunuz.


Benim ucuzkitapal.com'dan yapmış olduğum kitap alışverişi bu şekildeydi.
Siteden asla 20 lira üzerinde alışveriş yapmıyorum :D
Bu seferde 17.90'da kaldım ama ihtiyacım olan kitapları almış oldum.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum