ŞOK MARKET KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ

Ağustos 28, 2019


Merhaba :)
Şok marketlere kırtasiye malzemeleri geldi, bende beğendiğim birkaç ürünü aldım.

Bu defterlerin kapaklarına bayıldım 2 adet aldım 😍


Kaktüslü A4 defter 80 yaprak
Fiyatı  3.50 TL

Kedili A4 defter 60 yaprak
Fiyatı 2.99 TL


Bu defterin kapağına da bayıldım 😍😍


A5 boyutunda 40 yaprak
 Fiyatı 0.99 TL


2 adet baskılı çıtçıtlı dosya aldım ve bunlarında tasarımlarına bayıldım 😍😍


Fiyatı 1.99 TL


1 tane de şeffaf zarf dosya aldım.


Fiyatı 0.85 TL


Beyaz tahta kalemi aldım.


Fiyatı 2.50 TL


Son olarak da Faber-Castell'den mekanik kurşun kalem aldım, yanında ucuyla beraber.


Fiyatı 9.99 TL


Benim Şok marketten aldığım kırtasiyeler bu şekildeydi.
Yeni eğitim öğretim yılı herkese hayırlı uğurlu olsun inşallah 😊

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum