PROCSIN 5'İ 1 ARADA KÖMÜRLÜ YÜZ TEMİZLEME JELİ

Ocak 10, 2019


Merhaba :)
Yine benden başka herkese bedava ürün gönderen bir firma olan Procsin'in 
bu ürününü uzun süredir kullanıyorum. 

Ben Gratis indiriminden 6.45'e almıştım.
İndirimden başka hangi ürünleri aldığımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Arka yazısı ve içeriği bu şekilde ↓


Yapısı slime gibi :)
Ne çok akışkan ne de çok katı.
Kömürlü olduğu için rengi siyah
Kokusu ilaç gibi ama beni rahatsız etmedi.
Hatta kokusunu sevdim bile :)


Ürün vücut temizliğinde de kullanılabiliyor ama ben sadece yüzüm için kullanıyorum.
Sabah akşam günde 2 kere yüzümü bu ürünle temizliyorum.
Yüzümü ıslattıktan sonra fotoğrafta görüldüğü gibi jelden ufacık elime alıyorum
 alnıma burnuma ve çeneme ürünü sürüp dairesel hareketlerle köpürtüyorum.
İlk zamanlar ürünü bu yüz fırçasına sürüp cildime uyguluyordum ama böyle yapınca
 ürünün köpürmediğini fark ettim ve ellerimle cildime uygulamaya başladım.
Köpürttükten sonra bu yüz fırçasıyla cildimi bir güzel temizliyorum.
Özellikle siyah noktaların çok olduğu bölgelere daha çok özen gösteriyorum.
Fırça sayesinde de cildime peeling işlemi yapmış oluyorum.


Slikonlu yüz fırçasını Aliexpress'den almıştım ama Watsons'lara da gelmiş. 

Benim cildim normalde temizleme jelleriyle anlaşamazdı.
Sürekli sivilce çıkardı ama bu üründe böyle bir sorun yaşamadım.
Cildim yağlı olmasına rağmen önceden kullandığım temizleme jelleri cildimi aşırı kuruturdu bu üründe böyle bir sorun yaşamadım.
Siyah noktalara etkisine gelirsek evet siyah noktaları çok güzel bir şekilde temizliyor 
ama
gözeneklerim açık olduğu için oraya yine kir doluyor.
Yani gözeneklere bir etkisi yok sadece siyah noktaları temizleme üzerine üretilmiş bir ürün.


Kısacası ben ürünü beğendim bittiğinde tekrar alabilirim. 
Sizinde siyah nokta probleminiz varsa bu ürüne bir bakın derim :)
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

4 yorum

  1. vardı bende galiba ama deneyemedim açık jellerim olduğu için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandıkların bittikten sonra bu ürüne bir şans vermelisin :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gratis Watsons Rossman gibi güzellik marketlerinde satılıyor.

      Sil