WATSONS KURBAN BAYRAMI İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

Ağustos 02, 2019


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz :)

Uzun bir süredir indirimlere bakmıyordum.
Bu indirimlere de bakmamıştım ta ki canımmm Watsons mesaj atana kadar :)
Watsons kartıma özel koşulsuz şartsız 20 lira hediye vermişler.
Çok teşekkür ederim.
Gerçekten aşırı mutlu oldum :)

Dün akşam hemen gittim ve sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım.
Kartımda da daha önceden 1 lira 28 kuruş vardı.
Sadece 1 lira 70 kuruş fark verdim o kadar :)
İlk aldığım ürün 
Watsons'a özel makyaj temizleme mendili
Fiyatı 3.99 TL


Daha önce bu markanın başka çeşitlerini kullanmış ve memnun kalmıştım.
Makyaj temizleme ürünüm de bitmişti.
Fiyatı da uygun olunca hemen aldım.


Watsons'a özel diş macunu 
Fiyatı 7.99 TL


Diş tellerim yakında çıkacak bende şimdiden beyazlatıcı özelliği olan macun arayışına girdim.
Daha önce bu ürünü denememiştim bakalım umarım memnun kalırım.


Watsons'a özel rolon
Fiyatı 7.50 TL


Rolonum da bitmişti.
Yazında rolonsuz yaşanmıyor.
Gerçi Sivas'da rolonun keşfinden habersiz çok insan var ama neyse.
Kokusu çok fresh.
Banyodan yeni çıkmışsınız hissi veriyor insana.
Tek sıkıntısı hemen kurumuyor.


Son aldığım ürün
Yine Watsons'a özel kil maskesi
Fiyatı 3.50 TL


Yazın cildim aşırı yağlandığı için kil maskesi almak istiyordum.
Bu fiyata bulmuşken alıyım dedim.


Benim Watsons'dan aldığım ürünler bu şekildeydi.
Sadece ihtiyacım olan ürünleri alıp minimalist olma yolundan çıkmadığım için kendimle gurur duyuyorum :)
Oraya gidince insanın gözü dönüyor ama öncesinde cüzdanıma az para alarak ve liste yaparak gittiğim için bilinçli bir alışveriş yaptım.

Watsons'a da buradan tekrar çok çok çok teşekkür ederim.
Size de yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum