YENİDEN OKUMAYA KARAR VERDİĞİM KİTAPLAR

Ocak 05, 2019

Merhaba 😊



Bugün okuduğum kitapları not aldığım defterime göz atarken
bazı kitapları hatırlamadığımı, 
hatırlasam bile başka okurlar kadar bu kitaplardan zevk almadığımı, fark ettim. 
Sırf çoğunu okumak için okumuşum. 
Böyle olunca da ne kitap okumaktan ne de kitaptan zevk alıyorsunuz. 
Bu yüzden artık daha bilinçli ve seçici olacağım. 

Her neyse seçtiğim kitaplara gelecek olursak
İlki Oğuz Atay'dan Tutunamayanlar



Bu kitabı 2016 yılında okullar tatilken gidip üniversite kütüphanesinden alıp okumuştum. Okumuştum denilmez aslında çünkü baya bir savaşmıştım kendimle kitabı okuyabilmek için. 
Zaten 2 hafta sonra da iade etme zamanı geldi kitabı üstün körü okumuş bir şekilde iade etmiştim.
Erkek kardeşim kendisine bu kitabı almış şuan kitaplık da var 
ve artık bir yere geri götürme zorunluluğu olmadan rahatça bu kitabı okuyacağım.

2. Seçtiğim kitabım Çanlar Kimin İçin Çalıyor
Bu kitabı da yine 2016 yılında okumuşum ama hiç hatırlamıyorum. Bu yüzden listeye tekrar yazdım.

3. Kitap  yine 2016 okuduğum Aynı Yıldızın Altında



2016 yılında tek amacım kitap okumak olduğu için herhalde pek aklımda kalmamış konular.

4. Kitap Yeraltından Notlar
Bu kitabın konusunu, anlatılanları hatırlıyorum ama yine de tekrar okumak istedim.

Sırada Kara Kitap ve Kar isimli kitaplar var. 




İkisi de Orhan Pamuk'tan. Kar isimli kitabı 2018'de okumuştum ama alelacele bir okuma olmuştu bu. Kara Kitap'da yine hafızamda pek kalmayan bir kitap.

7. Kitap Babil'de Aşk İstanbul'da Ölüm
İtiraf ediyim bu kitabı yarım bırakmıştım 😅 Bu yüzden okuyup kitabı tamamlamak istedim.

8. Gece Sirki



Pek bilinen bir kitap değil ama üniversite de okumuştum.
 Hatta çok sevmiştim şimdi tekrar okumak istedim 😊

9. Çalıkuşu
Yine çok sevdiğim bir kitap ve ben tekrar okumak istedim. Bekle beni Feride Kamran 😁😁

10. Seçtiğim kitap Emma



Klasikleri okuma hedefim vardı 2018'de de okumuş olduğum bir kitaptı ama pek zevk almamıştım. Şimdi tekrar bilinçli bir şekilde okuyacağım inşallah 😊

11. İki Şehrin Hikayesi



Bu kitabı okurken anlatılan olayları bilmediğim için kitap bende havada kaldı. Önce kitap da geçen olayları bir güzel araştıracağım ve hemen ardından kitabı okuyacağım.

12. Sineklerin Tanrısı
Bu kitap da yine 2016 yılında okuduğum ama pek zevk almadığım
 günlerce elimde süründürdüğüm bir kitaptı. 
Şimdi rahat kafayla hiçbir acelem olmadan tadını çıkara çıkara okumak istiyorum.


Benim daha önceden okuduğum ama tekrar okumak istediğim kitaplar bu şekilde.
Umarım hepsini okuyabilirim.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. Jane Austin'in bütün kitaplarını tekrar tekrar okumuşumdur :-))

    YanıtlaSil