BUGÜN NE YEDİM ? (4 OCAK 2019)

Ocak 04, 2019

Merhaba :)
Cuma günleri sabah kahvaltısında ve akşam yemeğinde yediklerimi paylaşmak istedim.
Bloğumda yeni tarzda paylaşımlar yapacağımı söylemiştim.
Bu seri de bunlardan birisi :)
Umarım okuması keyifli bir paylaşım olur.
Bu arada belirtmekte fayda var ben diyet falan yapmıyorum
aksine diş tellerimden dolayı çok zayıfladım ve kilo almaya çalışıyorum.


Sabah 10:30'da uyandım bugün.
İlk işim son günlerde alışkanlık kazanmaya çalıştığım kalkar kalkmaz 1 bardak su içmek oldu.
Yaklaşık 1 saat sonra da kahvaltıya oturduk annem ve kız kardeşimle beraber :)


Kahvaltıda;
1 adet haşlanmış yumurta
2 dilim A101'lerde satılan köy ekmeği
2 adet yeşil biber
siyah zeytin
tulum peyniri
süt 
ve olmazsa olmazım çay :)
Bu arada yapanların söylemekten büyük zevk aldığı şeyi bende söylemezsem olmaz :D
Çayı şekersiz içiyorum :D :D

Kahvaltı faslı bittikten sonra zaten ev temizliğiydi falan derken hemen akşam oldu.
Akşam yemeğini de 18.30'da yemeğe başladık.


Akşam yemeğinde;
kuru fasulye
salçalı bulgur pilavı
annemin el emeği karışık turşusu
yine 1 dilim köy ekmeği

Yemekten sonra hemen çay içtiğimiz için çayın yanında kabak çekirdeği yedim
ve
bugünü çok şükür bitirdim :)



Yayında emeği geçen annemin ellerine sağlık  :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum