DÖRT MEVSİM BOYAMA KİTABI

Ocak 16, 2019


Bu boyama kitabını https://www.ucuzkitapal.com/ sitesinden 4 liraya almıştım.
Siteden yaptığım alışverişleri okumak isterseniz linkleri ↓



Yetişkinler için boyama kitapları bir ara baya meşhurdu.
Ben o zamanlar nedense almamıştım. 
Sitede gezerken fiyatının ucuz olduğunu görünce sepete attım. Kargom gelince kız kardeşim de çok beğendi oda farklı bir çeşitini aldı.

Boyama yapmayı en son ilkokul yıllarında yaptığım için bu konuda çok beceriksizim :)
Elimde de doğru düzgün boyama kalemleri yok bu yüzden yaptığım boyamalar çok basit oluyor.

Boyadığım bazı çizimler bu şekilde ↓

Giriş sayfasını boş bırakmak istemedim :)
Simli jel kalemler ve renkli tükenmez kalemlerle boyadım.



Bu sayfayı A101'den aldığım bu kuru boyalarla boyadım. ↓
Boyalar vasat hiç renk vermiyor.





Bu sayfaları da yine simli jel kalemler ve renkli tükenmez kalemlerle boyadım. ↓




Bu sayfaları da Şok'tan aldığım Pritt keçeli kalemlerle boyadım.
Bu boyaların da sıkıntısı arkaya geçmesi.
Aslında Faber Castell'in mıknatıslı keçeli kalemlerinden istiyordum
 ama dolar yüzünden fiyatları uçmuş. 
Şimdi 4 liralık boya kitabına da pahalı kalemler almak saçma olacaktı :D
Ama Pritt de güzel çok bastırmazsam arkaya geçme sorunu olmuyor.








Bu çizimin ortası boştu, kız kardeşim Hamdi Vecihi'nin portresini yaptı :) ↓




Bendeki çeşidi Dört Mevsim boyama kitabının sayfaları orta kalınlıkta.
Kız kardeşimin aldığı Desen Günlüğünün sayfaları ise ince.
Keçeli kalemle hiç boyama yapılmıyor mesela.
Ama Desen Günlüğünde ki çizimler daha profesyonel ve güzel :)
Bendeki çoğu sayfa çocuklar için yapılmış.
Arada da öyle çizimler var ki mesela bunun gibi insanın baya gözünü korkutuyor :D





Bu yazıları da okumalısın

0 yorum