BUGÜN NE YEDİM ? (11 OCAK 2019)

Ocak 11, 2019

Merhaba :)
Ayın 2. bugün ne yedim yazısıyla karşınızdayım :)
İlk yazımı okumak isterseniz linki ↓



Bugün saat 11'e gelirken uyandık. Yarım saat sonra kahvaltıya oturduk.
Kahvaltım bu şekildeydi ↓


3 dilim ev yapımı köy ekmeği
Anne yapımı ayva reçeli
1 tane domates
2 tane yeşil biber
Maydanoz
 Siyah zeytin
2 dilim kakaolu helva
2 dilim Urfa peyniri
1 dilim dil peyniri
Vişne suyu
ve çay

Annemin şu anısını da anlatmasam olmaz :)
Annem staj yaparken bir gün bakkala gitmiş.
Neyse orada bir adam kendisine 1 bütün ekmeğe sandviç yaptırıyormuş. Ekmeğin içine
peynir domates biber maydanoz koydurmuş oturmuş yemeye başlamış.
 Annemin de bir canı çekmiş başkasında görünce, koşa koşa eve gitmiş ballandıra ballandıra kardeşlerine öyle bir anlatmış ki onlarda hemen ekmek alıp oturup neşeli neşeli yemişler :)
Biz ne zaman sofraya domates biber maydanoz koysak hep anlatır bu anısını :)
Bende anlatıyım dedim :)

Kahvaltıda aşırı doyduğum için ara öğün de bir şey yemek istemedim.
Sadece arkadaşlarımla buluşup kahve içtik.



Akşam yemeğin de ↓

Karnabahar çorbası ↓


 Önceki günden kalmış tavuk suyu vardı. Bu suya 1 kaşık salça koyup karnabaharları attım.
25 dakika düdüklü tencerede pişirdim ve dünyanın en güzel en kolay çorbasını içtim.

Etli salçalı makarna ↓


Yemekten sonra kız kardeşim sütlü kahve yaptı şuan bunu içiyoruz :)
Bugün kahveye doydum vallahi :)
Ellerine sağlık bacım :)



Yanımda da Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar kitabı var.
Şuan bu kitabı okuyorum.

Bugün bütün gün yediklerim içtiklerim bu şekildeydi.
Bu sefer yemekler bendendi, ellerime sağlık o zaman :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum