MAYIS ~ 2017

Haziran 01, 2017

Herkese merhaba 😊
Geçen ay başlatmış olduğum seriye bu ayda tam gaz devam ediyorum 🙋
Nisan ayı benim için nasıl geçmiş okumak isterseniz linki burada ⬇️

Bu ay ne yazık ki finallerimden dolayı
ne bloğuma ne instagram sayfama ne de kendime zaman ayırabildim.
Derste çalışmadım ama ağırlığı, vicdan azabı yetti 😔
Daha dün son sınavımı verdim.
İnşallah hepsini veririm de daha fazla şu okul uzamaz 🙏

Bu ay dediğim gibi pek bir şey yapamadım
bir de Ramazan geldi
yorgunluk
yoğunluk
derken hemen Mayıs uçtu gitti.

Ama bu ay yine kitap okudum.
Kitap okumaktan asla vazgeçmem tabi ki
Hemen hangi kitapları okudum paylaşıyım ⬇️


Elif  ~  Paulo Choelhe




Roverandom  ~  Tolkien




Genç Werther'in Acıları  ~  Goethe




Bit Palas  ~  Elif Şafak




Benim Mayıs ayında yaptıklarım bu şekilde.
Ha bu arada unutmadan Ramazan ayı boyunca da her gün bloğumda bir yazı paylaşıyorum.
Okumak isterseniz bütün yazıların linkini aşağıya bırakıyorum ⬇️

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim 🙏
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın 💕

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum