AVON TRUE COLOUR MASKARA #ELOŞİLEAVON

Haziran 06, 2017

Herkese #eloşileavon serisinin 2. gününden merhaba 🙋
Bugün yine maskaradan gitmek istedim.
Dünkü yazımı okumak isterseniz ⬇️




Bu maskara bana Avon'dan hediye geldi
yani hususi gidip almadım.
Onun için fırçasını hiç bilmiyordum.
Zaten Avon'da çoğu ürününün adını, ambalajını değiştirmiş
saçma bir şekilde

Fırçası bu şekilde ⬇️



Ben bu maskarasını da sevemedim 😔
Fırçası çok büyük o kadar tombik ki
Kirpik diplerine girmiyor bu yüzden de kirpikleri kaldırmıyor ve uzatamıyor.
Zeten o kadar devasa ki göz kapaklarıma bulaşacak diye doğru düzgün uygulayamıyorum bile.

Plastik uçlu
Akmıyor
Dökülmüyor
ama
Kirpikleri kaldırmıyor
Hacim vermiyor
Uzatmıyor.

Belki bu tarz tombul formdaki fırçaları sevenler kullanabilir
ama
benim gibi hep ince uçlu fırçalara alışanlara baya zor gelecektir.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum