AVON'DAN TIRNAK KIRILMALARI İÇİN #ELOŞİLEAVON

Haziran 10, 2017

Herkese merhaba 🙋
#eloşileavon serisinin 6. günündeyiz.
İtiraf etmeliyim ki benim için yorucu bir süreç oldu.
Bir yandan bütlerim
bir yandan Ramazan
diğer taraftan da bloğuma her gün yazı yazmak beni birazcık yordu.
Bu seriyi çok şükür bitirebildim yarın son gün
Artı olarak bir de Ramazan Ayında her gün paylaşım yapıyorum
umarım bu seriyi de sağsalim bitirebilirim.

Şimdi gelelim Avon'un bu yeni çıkardığı ürüne ⬇️



Bendeki kırılmalar ve çatlamalar için olanından

Ben satın alırken bu ürünü yağ şeklinde sanmıştım.
Katalogda da pek bir bilgi verilmemişti.
Neyse siparişlerim geldi hatta yazısı da bloğumda mevcut
 okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz ⬇️


Baktım ürün bildiğimiz parlatıcı ojelerden.
İlk başta böyle oje gibi olması bana saçma geldi
sonuçta sürüyorsun tırnakların hava almıyor ee yine aynı sonuç oluyor.

Ama sürekli oje kullananlar için güzel bir ürün.
Alt kata bu ürünü sürüp üstüne oje sürüldüğünde
hem bakım yapılmış oluyor
hem de ojenin daha kolay ve güzel sürülmesini sağlıyor.

1 dakika içinde kuruyor.
Ben parlatıcı niyetine kullanıyorum yani üzerine başka bir oje sürmüyorum.
Bu şekilde kullanıldığında hemen soyuluyor ne yazık ki.
Top coat yani ojenin üzerine son kat şeklinde kullanıldığında da oje pek kalıcı olmuyor.

Bakım kısmına gelecek olursak
1 aya yakın süredir sürekli bu ürünü kullanıyorum.
Dün tırnaklarımı keserken öncekine göre biraz zorlandım.
Gerçekten de vaad ettiği gibi tırnaklarımı güçlendirdiğini hissettim 😊

Benim için tek eksi yani oje formunda olması
bunun haricinde beğendiğim ve işlevini gerçekleştiren bir ürün oldu.
Biterse tekrar alırım 😍

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum