GRATİS RAMAZAN BAYRAMI İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Haziran 16, 2017




Merhaba 😊
Şimdi eve geldim hemen Gratis'ten neler aldığımı yazmak istedim. 
Belki almak isteyenlere fikir olur. 

İndirim bugün başladı 24 Haziran'a kadar devam edecek.



Bakım ürünleri olarak ⬇️



Yaz geldiği için bol bol rolon kullanıyorum
bu yüzden 2 tane rolon aldım. 
İkisinin fiyatları da 3.90 

Çok çok merak ettiğim
Görkem Karman'ın önermesi ile yok satan 
Himalaya'nın cevizli peelingini buldum
ve
hemen sepete attım 😋
Fiyatı 8.90

Sonunda Avon'dan başka bir markanın 
vücut spreyini beğenebildim. 
Kokusu o kadar hoşuma gitti ki 
çok temiz
hafif
çiçekli 
bir kokusu var. 
Bendekinin adı ⬇️
Midnight jasmine
Fiyatı 5.90

Makyaj malzemeleri olarak da bunları aldım ⬇️



Wetnwild'in merak ettiğim 
kontür paletini aldım.
Fiyatı 15.90




Yine Wetnwild'dan 2 tane ruj aldım. 



Silk Finish serisinden
Breeze rengi 
Fiyatı 5.25


Megalast serisinden
Mocha-licious rengi
Fiyatı 7.75



Sleek markasından da dudak kalemi aldım. 
995 numara 
nude rengi
Fiyatı ise 8.55

Benim aldıklarım bu şekide umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 
İyi günler 
Keyifli alışverişler

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum