AVON EL KREMLERİ #ELOŞİLEAVON

Haziran 11, 2017

#eloşileavon serisinin son günündeyizzzz 😍
Bu son paylaşımıda en sevdiğim ürünle yapmak istedim.



Avon'un el kremlerini kullanmayan yoktur sanırım. 
Bende uzun bir süredir bu markayı kullanmıyordum. 
Tekrar üye olunca öylesine almıştım. 

Galiba yapıları değişniş
Öncekilere göre bunlar çok çok iyi gibi geldi. 
Hatırladığıma göre önceden kremi sürdükten sonra 
yağlı bir his bırakıyordu. 
Krem hemen emilmiyordu. 
Ama bu 2 çeşidinde de bunu hiç yaşamadım. 
Hemen emildi ve rahatça gün içinde rahatsız olmadan ellerimle iş yapabildim.

Nemlendirmeleri de
Kokuları da harikaaaaa
Asla hassasiyet oluşturmuyor. 
Çok temiz ve hafif kokuları var. 

Pembe kapalı Pink Magnolia'nın içerisinde simler var. 
Tam yaza uygun parıl parıl.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum