FARMASİ CHESLOVAKIA PARFÜM #ELOŞİLEFARMASİ

Mayıs 20, 2019

Merhaba bloğuma hoşgeldiniz ☺️



Paylaşımlarda sponsor bulunmamaktadır. 
Hepsi benim paracıklarımla aldığım ürünler 😁
Onun için yorumlarıma sonuna kadar güvenebilirsiniz.

#eloşilefarmasi haftasının ilk ürünü Cheslovakia isimli bu parfümü ↑

Parfümün şişesi çok tatlı💕
Plastik mıka gibi bir şisesi var.
Yere düşse de kırılmıyor.

50 ml'lik bir ürün

Parfümün notaları;
Üst notasında çarkıfelek çiçeği
orta notasında şakayık ve ananas
alt notasında vanilya ve orkide bulunuyor.


Parfümün kalıcılığı pek yok. 
1-2 saate uçmuş oluyor. Tazelemek için mecburen yanımda taşıyorum.
İlk aldığım zamanlar kokusu daha farklı geliyordu
 şimdiler de erkeklerin kullandığı tıraş losyonu gibi kokmaya başladı. 
Sanırım bozulmaya başladı. 1 yıl oldu açıp kullanmaya başlayalı
bu kadar kısa sürede bozulması kötü bir durum.
 Ben parfümleri mevsimlere göre kullandığım için kolay kolay parfüm bitiremiyorum.
Böyle hemen bozulacaksa alıp saklamanın da bir mantığı kalmıyor.


Farmasi markasını 2-3 yıla yakındır takip ediyorum. İlk zamanlar fiyatları çok uygundu.
Şimdilerde uçtu resmen.


Bu yazıları da okumalısın

1 yorum