AGISS SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI

Nisan 29, 2019


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz :)
Agiss'in daha önce ağda bantlarını kullanmıştım hala da kullanıyorum ve çok memnunum.
A101 marketlere geldiğinde bizde kız kardeşimle alıp denemek istedik.

İçerisinde 6 adet burun bandı bulunuyor.



Ürün normal ve karma ciltler için uygun.
Hassas ciltlerin kullanımına uygun değil. Çünkü deriyi söküp atar. O kadar kuvvetli yapışıyor bant.


Arka yüzü bu şekilde ↓



Ayrıca buraya nasıl kullanıldığını yazmayacağım. 
Direk benim ürün hakkındaki düşüncelerime geçmek istiyorum.
Bu bant gerçekten siyah noktaları mıknatıs gibi çekiyor.
Burun üstü özellikle burun kenarlarını çok güzel bir şekilde temizliyor.
Normalde gözle görülmeyen derinin altında bulunan beyaz yağ birikintilerini bile söküp atıyor.
Benim burun kenarlarımda genellikle böyle yağ birikintileri oluyor - yağlı cilt problemi :( -
Onları bir güzel temizliyor bebek gibi yapıyor.
Tabi burun bantları geçici çözümler önemli olan gözenekleri sıkılaştırmak
 ama ona da çözüm bulamıyoruz bari kirli kirli dolaşmaktansa burun bantlarıyla işi halledelim.


Kısacası alın aldırın.
Harika bir ürün.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum