#ELOŞİLEFARMASİ

Mayıs 31, 2019


Herkese merhaba :)
Bir hafta boyunca her gün bir tane Farmasi ürününü yorumlamıştım.
Bu paylaşım da hepsinin bir arada olmasını istiyorum ve tekrar yayınlıyorum.

İyi okumalar :)


FARMASİ CHESLOVAKIA PARFÜM 




Parfümün şişesi çok tatlı💕
Plastik mıka gibi bir şisesi var.
Yere düşse de kırılmıyor.

50 ml'lik bir ürün

Parfümün notaları;
Üst notasında çarkıfelek çiçeği
orta notasında şakayık ve ananas
alt notasında vanilya ve orkide bulunuyor.

Parfümün kalıcılığı pek yok. 
1-2 saate uçmuş oluyor. Tazelemek için mecburen yanımda taşıyorum.
İlk aldığım zamanlar kokusu daha farklı geliyordu
 şimdiler de erkeklerin kullandığı tıraş losyonu gibi kokmaya başladı. 
Sanırım bozulmaya başladı. 1 yıl oldu açıp kullanmaya başlayalı
bu kadar kısa sürede bozulması kötü bir durum.
 Ben parfümleri mevsimlere göre kullandığım için kolay kolay parfüm bitiremiyorum.
Böyle hemen bozulacaksa alıp saklamanın da bir mantığı kalmıyor.



FARMASİ MAKYAJ SABİTLEME SPREYİ 



Bendeki eski ambalajlı olan
Farmasi ürünlerinde ambalaj yeniliğine gittiği için çoğu ürün değişti.
Şimdiki ürünlerinin dışları daha güzel duruyor.



Makyaj sabitleme spreylerini ben;
Makyaja başlamadan önce zemini hazırlasın diye kullanıyorum.
Çok nadir makyajı yaptıktan sonra sabitlemesi için kullanıyorum.
 Çünkü eyeliner ve maskarayı bozuyor.
Bir de pigmenti az farların pigmentini artırmak için fırçayı ıslatmak için kullanıyorum.


Ürünün öncelikle çok kötü spreyi var.
Yüze uygularken ürünü tükürüyor resmen 😅
Öyle ki ciltte homojen dağılmıyor, makyajı güzelleştiriyim derken daha da kötü gösteriyordu.
Ben Diadermine'nin bu ürününün spreyiyle değiştirdim.



Daha nazik geliyor şuan ürün.
Bütün cilt tipleri için uygun bir ürün.
Parlak bitişli 
Ürünü alırken üzerinde katalogda böyle bir şey yazmıyor ama parlak bitişli.
Eğer bunu bilseydim ürünü almazdım.
Çünkü cilt tipim yağlı
Yağlı görünmesin diye pudra banyosu yapıyorum resmen
Makyajı bitirdikten sonra da tekrar parlatmak saçma geliyor.
Bu yüzden makyajı bitirdikten sonra sıkmak bana pek cazip gelmiyor.
Özellikle de sprey kısmını değiştirmeden önce daha da parlak yapıyordu.
Ama siz parlak bitiş seviyorsanız bu ürünü seversiniz.
Zaten Farmasi'nin en bilinen ürünlerinden birisi.



FARMASİ ALOE VERA YÜZ KREMİ 




Şu sıralar aloe vera bitkisi çok moda.
Bu modaya Farmasi'de uydu tabiki.
Ürünler çıkalı çok oluyor ama para verip alınca öyle her çıkan ürünü de koşa koşa gidip almıyorum.
Güzel bir indirim yakalayınca almıştım bu kremi de.
Şu an fiyatları uçmuş bu fiyata değer mi hemen ürünü inceleyip kararı size bırakıyorum.

Ürünün yapısı bu şekilde ↓


Su bazlı gibi bir krem.
İçerisinde %53 oranında aloe vera bulunuyor.
Bana biraz az geldi bu oran.
Biraz daha fazla olsa daha iyi olabilirdi.


İçerisinde parfüm bulunuyor.
Katalog ürünleri olduğu için ürünün içeriğini göremiyorsunuz.
Eğer içeriğini görseydim bu ürünü almazdım.
İçerisinde parfüm olan bir ürün de cildi ne kadar iyileştirir orası muamma.

Nemlendirmesi iyi ama ürün bütün cilt tipleri için uygun olduğunu iddia ediyor.
Benim cilt tipim karma 
Ben cildimin yağlı görünmesini istemiyorum.
Bu üründe bütün cilt tiplerine uygun olduğunu söylüyor ama benim cildimi yağlı gösteriyor.
Farmasi'nin sevmediğim tek yanı bu.
Kremlerini bütün cilt tiplerine uygun olduğunu söyleyerek ısrarla üretiyor.
Ama ne yazık ki kullandığım çoğu kremi bunun tam tersini söylüyor.
Mantıklı düşünüldüğünde de saçma bir durum her cilt tipinin ihtiyacı farklı.
Sen normal bir krem yapıp 
üstüne de bütün cilt tiplerine uygun dersen orada insanları kandırmış olursun.
Kuru ciltlilere asla yeterli gelmez.
Yağlı ciltlilerde parlama yapıyor zaten.
Geriye normal ciltliler kalıyor sadece onlara hitap eden bir krem oluyor.

Bende sivilce de yaptı doğal olarak.
Çünkü cildimi yağlandırıyor.
Ben bir daha Farmasi'den cildim için krem almayacağım.
Dediğim gibi ürünleri cilt yapıma hitap etmiyor.



FARMASİ LOVE YOURSELF FAR PALETİ 



#eloşilefarmasi serisinin en sevdiğim ürünü
Love Yourself Far Paleti

Bendeki eski ambalajlı olanı.
İçerisinde 3 tane çok kullanışlı renk bulunuyor.
Zaten o kadar ünlü bir palet ki milli paletimiz olma yolunda emin adımlarla ilerliyor :)


Farları ister tek başına kullanın isterseniz birbiriyle karıştırın ortaya harika sonuçlar çıkıyor.
Her mevsime uygun renkler.
Çoklu paletleri ben pek sevmiyorum.
İçerisinde mutlaka hayatınız boyunca 1 kere bile kullanmayacağınız bir renk tıkıştırıyorlar.
Böyle sade bütün renkleri birbiriyle uyumlu paletler daha kullanışlı.


Farın figmenti gayet başarılı.
Fazla da tozutmuyor.
Bu ürünle ilgili daha fazla söyleyecek bir şey de aklıma gelmiyor.
İndirimde yakalarsanız kesinlikle alın :)



FARMASİ TENDER ALLIK 09 NUMARA 


#eloşilefarmasi serisinin yine en sevdiğim ürünlerinde birisi
Tender blush on 

Bendeki eski ambalajlı olanı


09 numarası en ünlü renklerden birisi.
Turuncu tonlarında allıkları seviyorsanız bu ürünü de çok seversiniz.



Baya pigmentli bir allık.
Ürünü kullanırken biraz dikkatli olmanız gerekiyor.
Ben küçük açılı allık fırçasıyla uygulamayı daha çok seviyorum.
Büyük açılı fırçalar daha geniş alana yaydığı için allık pek güzel durmuyor.




Her mevsime uygun bir renk.
Çok fresh sağlıklı gösteriyor.
Tam Koreli kızların kullandığı renklerden.
Mutlaka bu renge bir bakın :)



FARMASİ DUDAK KALEMLERİ 


Bendeki 226 numara ve 223 numara

Dudak kalemlerinin yapısı biraz kuru
Dudakları kurutuyor.
Pigmentleri çok başarılı.
Suya dayanıklı


226 numara mor renkte bir dudak kalemi
223 numara ise turuncu tonlarında bir renk



FARMASİ KAŞ MASKARASI VE KAŞ KALEMİ


Kaş maskarasını uzun zamandır kullanıyorum.
Baya bereketli bir ürün.
Bendeki 03 numara
Siyah renkte kaş maskarası


Fırçası çok güzel.
Ufacık kaşlar için ideal.
Sürerken fırçası küçük olduğu için başka yerlere bulaşma sorunu yaşatmıyor.
Sadece ilk zamanlar ürün çok yoğun geliyor.
Direk sürmek yerine fırçasını biraz temizlemek gerekiyor.

Kaşları güzel bir şekilde boyuyor ve sabitliyor.
Benim kaşlarımı dökmedi.
Öncesi ve sonrası bu şekilde ↓




Kaş kalemi ise;
bendeki 02 numara
İlk aldığım zamanlar yağ gibi akıyordu.
Daha sonra kullanmamaya başladım.
Geçenlerde denemek için sürmeye çalıştığımda kurumuştu.
Yapısı da kuruyacak şekilde değil kurşun kalem gibi ama anlayamadım.

Rengi bu şekilde ↓ 


O kadar kurumuş ki elime sürerken bile zorlandım. 


Kaş maskarasından tekrar alacağım ama kaş kalemi ne yazık ki sınıfta kaldı.
İlk zamanlar seviyordum ama kuruması saçma oldu.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum