MİGROS ANNELER GÜNÜ İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

Mayıs 09, 2018

Merhaba 😊



Migros indirimi biteli kaç gün oldu ama ben aldıklarımı yazma fırsatını daha yeni yakalım. Kaç gündür öyle yoğun geçiyor ki günlerim yorgunluktan koltukta yığılı kalıyorum 😄 Durum böyle oluncada yazı böyle geç kaldı. Ama pek sorun olacağını düşünmüyorum maşallah milletin hemen haberi oluyor gidip talan ediyor 😄 Ben bu alışverişimde de yine ihtiyacım olan ürünleri aldım, aç gözlülük yapmadım çok şükür. Zaten yaz geliyor cildim aşırı yağlanıyor pek fazla cilt bakımıymış makyajmış yapmıyorum. Böyle olunca da boş yere ürün almıyorum.
Neyse yazıyı çok fazla uzatmadan hemen aldıklarıma geçiyim 😋


İlk olarak kız kardeşime de kendime de lipbalm aldım. Kardeşime Neutrogena markasının lipbalmını aldım. Daha önce kullanmıştım memnun kalmıştım kardeşimde bu üründen isteyince sepete attım.
Kendime de Sebamed markasının lipbalmını aldım. Bu markayı ilk kez kullanıyorum bakalım memnun kalacak mıyım ?
Fiyatları ⬇️
SEBAMED ⬇️
İndirimli ➡️ 8.95
NEUTROGENA ⬇️
İndirimli ➡️ 6.45


Daha sonra kendime Diadermine markasının yeni çıkan herkes de gördüğüm yüz spreyini aldım. Fiyatı biraz pahalı şahsen indirimsiz gidip almam ama kokusu gerçekten harika 😍 Makyaj altına da üstüne de sıktım ama pek bir şey anlayamadım henüz zaten fazla da kullanmadım. Kızlar buzdolabına koyup kullanıyoruz falan yazmışlar ama buzdolabına girince yapısı bozuluyor ürünlerin bu yüzden ben normal şekilde dolabımda muhafaza ediyorum.
Fiyatı ⬇️
İndirimli ➡️ 13.45



Elimdeki Avon'un makyaj temizleme suyu bitmek üzereydi bende Garnier'in bu çift fazlı suyunu aldım. Daha önce bu çeşidini kullanmamıştım zaten kullanmayanda bir ben kalmıştım artık alıyımda kullanıyım dedim 😁
Fiyatı ⬇️
İndirimli ➡️ 12.47



Anneme de bir tane rolon aldım. Aslında rolon almaya diye gittim ama kendime nedense alamadan geri geldim 😅 Zaten şu kadarcık ürün 55 lira tuttu içim gitti. Daha da aldıklarım vardı da geri bıraktım. Onlarda artık başka indirimlere. Zaten zırt pırt indirim yapıyorlar öyle çıldırmaya da gerek yok 😒
Fiyatı ⬇️
İndirimli ➡️ 3.63



Kızkardeşime de Garnier'in yeni çıkan toniğinden aldım. Aldığım üzüm sulu olanından, normal ve karma ciltler için uygun. Ferahlatıcı özelliği varmış. Gözeneklere bir faydası var mı bilmiyorum herhangi bir şeyde yazmamışlar amlajının üzerine.
Fiyatı ⬇️
İndirimli ➡️ 9.95

Benim Migros'dan bu indirimde aldıklarım bu şekildeydi. Hepsi bakım ürünü oldu. Zaten Sivas'daki mağazalarında kozmetik ürünleri satılmıyor bu yüzden alışverişlerim hep bakım üzerine oluyor :)
Daha önceki Migros indirim yazımı okumak isterseniz ↓

Şöyle bir de topluca aldıklarımı gösteriyim ve yazımı burada sonlandırıyım. 


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum