NİSAN AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Mayıs 13, 2019


Merhaba :)
Nisan ayında 6 kitap okudum.

İlk kitabım;

HARRY POTTER VE ATEŞ KADEHİ - J.K. ROWLİNG


Herhalde yıl bitene kadar seriyi okumuş olacağım :D
Kütüphanede kitapları bulmak parayı biriktirip almaktan daha zor.
Kimse kitapları zamanında iade etmiyor böyle olunca da bekle dur.
Bakalım Mayıs ayında sıradaki kitabı okursam kendimi şanslı sayacağım :)



BAŞKA ZAMAN KÜTÜPHANELERİ - ZORAN ZİVKOVİC


Bu kitabın daha önce incelemesini bloğum da yapmıştım.
Buradan yazıya ulaşabilirsiniz ↓↓



İZLANDA BALIKÇISI - PIERRE LOTİ


Pierre Loti'den okuduğum ilk kitap oldu İzlanda Balıkçısı.
Konusu adından da anlaşılacağı gibi denizcilikle ilgili.
Bana biraz Halikarnas Balıkçısı'nın Aganta Burina Burinata isimli kitabını hatırlattı.
Sade akıcı bir dilde yazılmış kitap.
Ben biraz sıkıldım kitabı okurken ama yine de kendisini sonuna kadar okutabilen bir kitap.



BALIK İZLERİNİN SESİ - BUKET UZUNER


Buket Uzuner'i Toprak kitabıyla tanımıştım ilk olarak.
Daha sonra Su isimli kitabını okumuştum.
Bu kitapları zaten bir seri şeklinde.
Defne Kaman'ın hayatını anlatıyor diyebilirim kısaca.
Ama Balık Seslerinin Sesi ne anlatıyor anlamadım ben.
Zaten yoğun bir dönemden geçiyorum -KPSS- 
doğru düzgün yazılan bir şeyi bile bazen algılayamıyorken 
bu kitabı algılasaydım ödül falan beklerdim herhalde.
Zaten anlamayan da bir ben değilim Goodreads'e bakarsanız olumsuz yorumları görürsünüz.
Bazen farklı olacağım diye saçmalamanın da gereği yok.
Sıradan bir şey yazarsın ama hakkını vererek yazarsın.
Böyle kitapları okudukça kağıtlara, ağaçlara üzülüyorum ya yemin ederim. İsraf !



BİR SABUN KÖPÜĞÜDÜR HAYAT - OSHO


Bu kitabın daha önce incelemesini bloğum da yapmıştım.
Buradan yazıya ulaşabilirsiniz ↓↓



ANANSİ ÇOCUKLARI - NEIL GAIMAN


Yine incelemeden, bodoslama aldığım bir kitabın mağduriyetini yaşadım.
Anansi Çocukları çocuk kitabıymış.
Hal böyle olunca bu yaşta okuyunca beğenmiyorsun.
Gerçi böyle saçma bir kurguyu çocukların okuması da ne kadar doğru tartışılır.
Yok böcek tanrıları falan.




Benim Nisan ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum