FARMASİ MAKYAJ SABİTLEME SPREYİ #ELOŞİLEFARMASİ

Mayıs 21, 2019


#eloşilefarmasi serisinin 2. ürünü makyaj sabitleme spreyi
Bendeki eski ambalajlı olan
Farmasi ürünlerinde ambalaj yeniliğine gittiği için çoğu ürün değişti.
Şimdiki ürünlerinin dışları daha güzel duruyor.



Makyaj sabitleme spreylerini ben;
Makyaja başlamadan önce zemini hazırlasın diye kullanıyorum.
Çok nadir makyajı yaptıktan sonra sabitlemesi için kullanıyorum.
 Çünkü eyeliner ve maskarayı bozuyor.
Bir de pigmenti az farların pigmentini artırmak için fırçayı ıslatmak için kullanıyorum.



Ürünün öncelikle çok kötü spreyi var.
Yüze uygularken ürünü tükürüyor resmen 😅
Öyle ki ciltte homojen dağılmıyor, makyajı güzelleştiriyim derken daha da kötü gösteriyordu.
Ben Diadermine'nin bu ürününün spreyiyle değiştirdim.



Daha nazik geliyor şuan ürün.
Bütün cilt tipleri için uygun bir ürün.
Parlak bitişli 
Ürünü alırken üzerinde katalogda böyle bir şey yazmıyor ama parlak bitişli.
Eğer bunu bilseydim ürünü almazdım.
Çünkü cilt tipim yağlı
Yağlı görünmesin diye pudra banyosu yapıyorum resmen
Makyajı bitirdikten sonra da tekrar parlatmak saçma geliyor.
Bu yüzden makyajı bitirdikten sonra sıkmak bana pek cazip gelmiyor.
Özellikle de sprey kısmını değiştirmeden önce daha da parlak yapıyordu.
Ama siz parlak bitiş seviyorsanız bu ürünü seversiniz.
Zaten Farmasi'nin en bilinen ürünlerinden birisi.



Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. yeni aldım bir kaç kere kullandım ama ben maskara sürmeden sıkarım spreyi daima ve nemli sünrer ile tampon yaparak sabitlerim yüzüme..

    YanıtlaSil