GARNİER ÇİFT FAZLI MİCELLAR TEMİZLEME SUYU

Kasım 13, 2018


Merhaba :)
Bugün bu aralar baya reklamı dönen Garnier'ın bu ürününün yorumunu yapacağım.
Migros'un anneler günü indiriminden 12.50'ye almıştım bu ürünü. 
Yazısını okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz ↓

Garnier'ın daha öncede bu ürününün pembe kapaklı olanından kullanmıştım. 
Bu ürünün ondan farkı yine micellar ama çift fazlı yağlı micellar olması. 

Öncellikle kokusu benim çok hoşuma gitti :) Zaten üründe hoşuma giden tek şeyde kokusu oldu.


400 ml'lik bir ürün.
Ürün açıldıktan sonra 6 aylık kullanım süresi var.
Ben satın aldıktan sonra hemen kullanmaya başladım ama 2 hafta sonra falan suyu küflenmiş gibi oldu. Rengi falan değişti. Suyun üzerine beyaz beyaz tortular birikti :(
Ama hala da kullanıyorum umarım gözüm falan çıkmaz :D


Ürünü çalkaladığınız da hemen su ile yağ birbirine karışıyor.
Hemen de iki ürün birbirinden ayrışmıyorlar. 

Yüz makyajını her makyaj temizleyici ürün gibi güzel çıkarıyor ama göz makyajında performansı çok kötü gerçekten. Kullandığım ürünlerde öyle pahalı, suya dayanıklı ürünlerde değil.
Eyeliner kirpik diplerimde öylece kalıyor. Göz kalemi desen o daha beter.
Sanki hiç makyajımı silmemişim, makyajımla yatmışım gibi öylece akmış şekilde duruyor.
Yani Youtube'da reklamlarındaki gibi tek hamlede tertemiz bir sonuç beklemeyin.
Hayır böyle iddaalı reklamlar yapıyorsunuz bari üründe böyle iddaalı olsa ama yok !  

Yağlı his bırakmaz diyor ama beni rahatsız ediyor hemen yüzümü gözümü bol suyla köpürte köpürte yıkama hissi uyandırıyor :) 

Benim bu ürün ile ilgili deneyimlerim bu şekilde.
Bittiğinde kesinlikle bir daha almam.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum