MART AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Nisan 11, 2019


Mart ayında 6 kitap okudum.

İlk kitabım;

YÜRÜMENİN FELSEFESİ - FREDERIC GROS


Bu kitabı baya kişide görüyordum, kütüphanede görünce bende alıyım okuyum dedim.
Yürümenin spor olmadığından başlayarak yazar görüşlerini 
ünlü kişilerin hayatlarından alıntılar yaparak pekiştiriyor.
Bilgilendirici güzel bir kitap ama öyle bir oturuşta okuyup bitecek bir kitap da değil.
Her gün bir bölüm okuyarak bitirdim ben kitabı. Böyle sıkılmadan daha anlaşılır oldu.
Kitabı okurken Allah'tan arabamız yok da her yere yürüyerek gidiyoruz da demedim değil :)



DAMIZLIK KIZIN ÖYKÜSÜ - MARGARET ATWOOD


Galiba bu kitabı okumayan bir ben kalmıştım Mart ayında okumuş oldum.
Konusunu ayrıca burada yazmayacağım zaten
 kitap okuyan birisiyseniz mutlaka bu kitabı duymuşsunuzdur.
Distopya türünde kitaplardan hoşlanıyorsanız bu kitabı da beğenirsiniz.
Ben yeni yeni distopya türünde kitaplar okumaya başladım, konusunun orijinalliğini sevdim fakat
bana biraz ağır geldi.
Küfürlü bir anlatım, cinsellik, kadınların köle olarak kullanılması kitapta ne ararsanız var.
Beni etkileyen şey belki de bu kitapta anlatılanların günümüz de hala yaşanıyor olması.



Mart ayını kız kardeşimle ALACAKARANLIK ayı ilan ettik.
Bütün seriyi önce okuyup sonra filmini izledik.
Daha önce nedense bu seriye ilgi duymamışım okumamıştım.
Lisedeyken yakın arkadaşlarım deli gibi bu seriyi okurlardı ama ben okumamıştım.
Herkesin elinde dilinde olan şeylere karşı ilgim azalıyor.
Bu huyumu hiç sevmiyorum bu yüzden de okumak bu yaşıma nasip oldu.
Tabi ki şimdi okuduğum için fazla beğenmedim ama lisede okusaydım kesinlikle beğenirdim :)



Serinin en sevdiğim kitabı YENİ AY oldu.






Benim Mart ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum