ŞİKAYETİM VAR! PTT KARGO

Nisan 11, 2019


Merhaba.
Bugün PTT kargo ile yaşadığım tatsız olayı anlatacağım.
2 ay önce Aliexpress'ten birkaç ürün almıştım.
Kargo mühlet süreci eğer siteden alışveriş yaptıysanız zaten biliyorsunuz 1 aydır.
1 ay içinde ürünler gelir.
Benim aldığım ürünler 1 ay oldu gelmedi tabi biz bu süreçte her gün posta kutusunu kontrol ediyoruz.
2 ay oldu gelmedi.
Ürünleri satın aldığım kişilere durumu yazdığımda ürünleri gönderdiklerini 
biraz daha beklememizi söylediler.
Neyse geçenlerde biz evde oturuyoruz kapı çaldı. Kapıyı açtık tanımadığımız bir kadın.
Ellerinde paketler bunlar sizin galiba dedi. Postacı onların apartmana götürüp postaları atıyormuş.
Kadında Allah razı olsun almış getirmiş. Sanki bizim kargomuzun bekçisi oymuş gibi.
Başkası olsa alır açar kullanır ürünleri.
Kime neyi kanıtlayacaksın. Haberimiz bile yok bizde 2 aydır kargo gelecek diye bekliyoruz.
Neyse paketleri açtık gelenlere hemen geri bildirim verdik
 tabi gelmeyen daha doğrusu gelen ama postacının yüzünden kaybolan ürünleri de kaydedip
 PTT posta genel dağıtım merkezine gittim.
Gittim ama nasıl gittim kar yağıyor soğuk zaten itin yurdundaymış binada bulana kadar ne çektim.
Neyse bin bir zorlukla gittikten sonra yaklaşık 100 kişiye de durumumu anlattım.
Beni oranın şefiyle görüştürdüler.
O dallamada diyeceğim çünkü gerçekten bir dallamaydı bana nasıl bağrıyor, azarlıyor.
Bir söz vardır ya yavuz hırsız ev sahibini bastırır diye ben kibar kibar derdimi anlatıyorum 
benim bağırıp çağırmam gerekirken azar işiten ben oldum.
Neymiş postacı gider faklı apartmanlara atabilirmiş!
Ben gidip kontrol edecekmişim!
Dallama ben hangi apartmana gidiyim de milletin posta kutusunu karıştırıyım.
Hangi gün ürünlerin geldiğini nereden bileyim.
Diyorum ki o postacının numarasını verin arayayım
 hangi apartmana bıraktıysa gidip sorup soruşturayım.
Bana dedikleri çalışanlarımızın gizliliği esastır.
Benim kargomun gizliliği yok mu ?
Hem param gitsin hem de koca Çin'den gelen ürünüm Sivas'ta kaybolsun.
Bir güzel de üzerine azar işitiyim.
 Sonra yalandan bir kağıda adresimi yazdılar.
Hiçbir şey yapmadan götün götün gönderdiler beni.

Akşam şikayet için aradık yine yalandan kayıt falan oluşturdular.
Geçen gün de posta kutuma mail atmışlar.
Yok ilgili kişiler uyarılmış!
Vay be uyarılmış.
 Görüyor musunuz uyarılınca benim kayıp kargolarım geri geldi.
Yaşadığımız sinir stres hepsi uçup gitti.
Hayır çok mu zor ya bir görevi layıkıyla yapmak.
Adresi bulamayınca üzerinde numara var ara sor.
Biz zaten hep evdeyiz.
Bir de uyarılmıştır diye mesaj gelince dedim Allah hepinizin belasını versin.
İt itin kuyruğuna basmazmış bu söz bu durumun özeti.

Şimdi Alixpress'den alınan ürünlere vergi konulacakmış ya para almak için nasıl bulurdu adresi.
Kapıya kadar nasıl da getirirdi.
Keşke ürünlerim kaybolmasaydı da 5 lira da olsa ürünlere para verseydim.
Berat Albayrak bu durumla ilgili açıklama yaptığında ben de çok kızmıştım ama 
bu durumlar başıma geldikten sonra keşke para verseydim dedim.

Giden gitti artık ama bu durumu bloğuma yazıp okuyan herkesi bilgilendirmek istedim.
Yani anlayacağınız bizim üzerimizden para kazanan işini doğru düzgün yapmayan
 postacı bile korunuyor 
ama bizim ürünlerimiz, namusumuz, canımız korunmuyor!


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum