BİR SABUN KÖPÜĞÜDÜR HAYAT - BHAGWAN SHREE RAJNEESH NAMI DİĞER OSHO

Nisan 29, 2019


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz :)
Uzun süredir okumak istediğim bir şarlatanın -Osho- mektuplarından oluşan kitabı
Bir Sabun Köpüğüdür Hayat hakkında düşünlerimi paylaşacağım.

Osho'ya ben internette rastgele dolaşırken denk gelmiştim.
Tarikatı hakkında ilginç haberler vardı.
Araştırdığımda karşıma kitapları çıktı.
Listeme okuyacağım diye kaydettim ve üzerinden yıllar geçti.
Geçenlerde kütüphane de bu kitabına denk geldim ve alıp okumaya başladım.
Kitap öyle bir oturuşta okunup bitirilecek bir kitap değil bana göre.
Tabi ki 1 saatte okursunuz ama verim alamazsınız.
Söylenenler hava da kalır. Kişisel gelişim türünde bir kitap.
Ben günde 2-3 mektup okuyarak bitirdim.
İçerisinde Osho'nun 100 adet mektubu bulunuyor.


Osho'nun hayatını anlatan bir Netflix belgeseli olan Wild Wild Country'e
bu kitabını bitirdikten sonra başladım. 
Çünkü önyargıyla kitabını okumak istemedim.
İlk başlarda anlattığı hikayeler hoşuma gitti.













Daha sonraları sıkılmaya başladım çünkü kişisel gelişim ŞEYLERİNİ sevmiyorum!
Özellikle de bu kitabını okuduktan ve  bu belgeseli izledikten sonra dedim ki 
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu hocam


Zaten çoğu mektupta zırvalık.
Yok ışığı bulun yok aydınlanın.
Senin kendine faydan yok ki kitabını okuyana olsun.
Yani kısacası bu şarlatanın daha bir kitabını alıp okumam.
Vereceğim paraya okuyacağım gözlerime harcayacağım zamana yazık.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum