BAŞKA ZAMAN KÜTÜPHANELERİ

Nisan 11, 2019


her milletten bir yazar okumaya çalıştığımı biliyorsunuzdur.
Daha önce Sırp bir yazar okumamıştım.
Başka Zaman Kütüphaneleri kitabıyla da Zoran Zivkovic'i tanımış oldum.

Kitap 6 kısa öyküden oluşuyor.


Öyküler tabi ki kitaplar ve kütüphaneler üzerine kurulu.
Ben en çok Gece Kütüphanesi ve Cehennem Kütüphanesi isimli öyküleri beğendim.


Arka kapağı bu şekilde ↓↓


Kitap Dünya Fantezi Ödülü almış.
Yazarın dili gayet anlaşılır, okunaklı laf kavatlığı yapmıyor yani.

Kitapla ilgili başka ne söylesem bilemiyorum ama 
bence okuyan herkesin kitapta bir şeyler bulacağı güzel bir kitap.


Cehennem Kütüphanesi öyküsünden bir alıntı ↓

Eğer çok okursak,
kötülük yapmak için hem daha az güdülerimiz olacak, 
hem de kötülük yapmaya pek zaman bulamayacağız.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum