DIADERMINE HYDRALIST NEMLENDİRİCİ SPREY

Aralık 26, 2018


Merhaba :)
Bugün bir ara baya reklamı dönen, 
benden başka herkese bedava gönderilen, 
bir tek benim parayla gidip aldığım bu ürün hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım :D

Ben Migros indiriminden 13 liraya almıştım. Yazısını okumak isterseniz linki ↓

O günden bu yana her gün olmasa da kullanıyorum. 
Sprey şeklinde olması kolay ve pratik bir uygulama sağlıyor.
Çoğu sprey şeklinde ürünün sprey yeri bozulur ama bu ürünü sağlam yapmışlar asla bozulmadı.
Üstelik sprey ayarı da çok güzel bir anda yüzünüze ürünü boca etmiyor 
yumuşacık hafif hafif geliyor ürün cildinize :)

Arka yazısı ↓


Ürünlerin içeriklerinden pek anlamam ama bu ürün bariz parfümden oluşuyor.
Aşırı parfümlü ama kokusu da çok güzel :)
Yüze sıkılan bir ürün için neden bu kadar parfüm koymuşlar 
üreticilerine sormak, bunun kafasını yaşamak istiyorum.
Koku hassasiyetiniz varsa uzak durmanız gereken bir ürün.

Reklamlarında söylendiği gibi cildi ferahlatıyor, yatıştırıyor ve canlandırıyor.
Cildinizde yapış yapış durmuyor.
Bende sivilce de yapmadı.

Nemlendirme özelliği benim için yeterli gelmedi. 
 Benim cildim karma ama kuruyan yerleri nemlendirmeye yetmedi.


Bitince tekrar almayacağım bir ürün ne yazık ki.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. mistin hafif olmasını ve ferahlığını seviyorum ama dediğin gibi nemlendirme çok yeterli değil tabi..

    YanıtlaSil