UCUZKİTAPAL.COM ALIŞVERİŞİM

Ağustos 29, 2018


Merhaba :)
Okulum bittiğinden bu yana kitap alışverişi yapmıyordum buda 2 yıla tekabül ediyor 😅 Kitap okumayı çok seviyorum ama satın aldığım kitabı okuyup dolapta biriktirmek bana çok saçma geliyor. Önceden aldığım çoğu kitabı sahafa satmıştım bayadır da kitap okuma açlığımı Sivas Şemsi Sivasî ilk halk kütüphanesinden karşılıyorum 😊

https://www.ucuzkitapal.com/ sitesini bayadır araştırıyordum geçen pazar günü artık alıyım dedim ve ilk alışverişimi yapmış oldum. Önceden baktığımda arayüzü farklıydı geçen aylarda site yenilendi ve böyle daha anlaşılır ve kolay bir site olmuş. Araştırılırsa birçok kitap mevcut. Ben siteden emin olabilmek için 2 tl'lik kategoriden hoşuma giden kitapları aldım. Çünkü kitaplar çok ucuz olunca aklıma ilk gelen sahte kitaplar mı acaba düşüncesi oldu. Üniversite de sahte kitaplarla ilgili acı bir deneyimim olduğu için insan internetten kitap alırken artık 2,3,4,5 kere düşünüyor valla 😄 Kitaplarım bugün elime ulaştı ve çok şükür sahte değiller. Hepsinin sayfaları kaliteli, yazıları okunabilir durumda.
Paketi bu şekilde ↓


Paketi açtığımda ayrıca bir naylon poşete paketlenmemişti kitaplar. Kitaplarımda herhangi bir hasar bulunmuyor ama bu bulunmayacağı anlamına da gelmiyor. Bu duruma biraz daha dikkat edilse ilerde oluşabilecek kötü durumların önüne geçer iki tarafta memnun olur.

Siparişi pazar günü akşam üzeri verdim bugün günlerden çarşamba ve kitaplarım elime çok çabuk bir sürede ulaştı. Teslimat süreleri bana göre çok hızlı önceden internetten kitap alışverişi yapan birisi olarak kaç gün kitaplarımın gelmesini beklediğimi bilirim.

Kargo şirketi Mng kargo.
Sitede 50 tl üzeri kargo bedava ama kargo ücretini ödeyen kitaplar diye bir kampanya bulunuyor ben 19 tl'lik alışveriş yaptım ve kargo ücreti ödemedim. En zoruma giden durumda kargo ücreti ödemek zaten 😄 Bu kampanyanın olması da beni ayrıca çok mutlu etti 😊

Ödemeler kredi kartı , hesap kartı ve kapıda ödeme şeklinde oluyor. Kapıda ödemeye 3 tl ek ücret alınıyor. Eğer kartınız yoksa bunuda belirtmiş olayım. 3D güvenlik sistemi de bulunuyor. Alışveriş yaptığınızda ödeme alınabilmesi için bankanızdan cep telefonunuza güvenlik kodu geliyor ve siz bu kodu yazdıktan sonra ödemeniz yapılıyor. Kartınız sisteme kayıt olmuyor yani.

Siteyle ilgili benim söyleyeceklerim aklıma gelenler bu şekildeydi. Zaten her adımı e-postanıza ve cep telefonu numaranıza mesaj olarak geliyor her adımdan haberdar ediliyorsunuz 😊
Siteyle ilgili bir de şöyle bir tablo hazırladım daha anlaşılır olabilmesi için umarım beğenirsiniz 🙏


  • KARGO HIZI ✔️
  • PAKETLEME ✖️
  • ARAYÜZ ✔️
  • ÖDEME ÇEŞİTLİLİĞİ ✔️
  • GÜVENLİK ✔️
  • HEDİYE ✔️


Şimdi gelelim benim aldığım kitaplara 😊



İlk olarak kendime her yaş grubu için uygun boyama kitabı aldım. Bendeki dört mevsim çeşidi.
Fiyatı 4 TL

Daha sonra bayadır sitede gördüğüm Flörtoloji kitabını aldım :) Çok ihtiyacım varda :D


Fiyatı 2 TL

Okuduğum bölümümle ilgili ve kargoyu da ücretsiz yapan Sigmund Freud'un Totem ve Tabu kitabını aldım. 


Bu kitabı bu siteden daha önce alacaktım ama hemen stoğu bitmişti Allah'tan tekrardan hemde daha güzel basımıyla geldi. Bu aldığımın kapağını daha çok beğendim 😊
Fiyatı 5 TL

Yine aynı seriden Carl Gustav Jung'un Keşfedilmemiş Benlik kitabını aldım.


Fiyatı 2 TL

Alışveriş ile ilgili Alışveriş Perisi adlı bu kitabı aldım ama boyutu çok küçükmüş keşke bu kitabı almasaymışım ama geçti artık 😊


Fiyatı 2 TL

Adıyla dikkatimi çeken Modernlik ve Dindarlık Arasında Kadın adlı bu kitabı aldım.


Diğer sitelerde fiyatı 15 liraydı ben 2 liraya aldım. Çok ucuz gerçekten kitaplara baktıkça mutlu oluyorum şuan 😊

Son olarakta branşımla ilgili bir kitap aldım. Hüseyin Rahmi Gürpınar'ın Gazetecilikte İlk Yazılarım


Fiyatı 2 TL

Üç Silahşörler kitabı hediye gönderilmiş. Artık kuzenlerim okumayı öğrenince birisine hediye ederim 😊


Kendilerinden bir de kitap ayracı rica etmiştim sağolsunlar beni kırmamışlar bir sürü kitap ayracı hediye etmişler artık nasip olursa öğrencilerime hediye edeceğim 🙏😊



Benim ucuzkitapal.com'dan yaptığım kitap alışverişim bu şekildeydi. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim 🙏😊


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum