YENİDEN UCUZKİTAPAL.COM ALIŞVERİŞİ

Eylül 08, 2018

Merhaba :)
Dünya okuma ve yazma günümüz kutlu olsun :)
Bu güne özel kitap alışverişimi yazıyım dedim.



Daha önceki https://www.ucuzkitapal.com/ alışveriş yazımı okumak isterseniz linki aşağıda ↓

https://elossoles.blogspot.com/2018/08/ucuzkitapalcom-alisverisim.html

Bu alışverişi daha çok kız kardeşim yaptı ama bende birkaç kitap aldım tabiki :) Ama bu alışverişimiz de hediye gönderilmemişti bunu da özellikle belirtmek istiyorum ve buradan teessüf ediyorum :D (çokta umurlarında sanki :p)



Bu alışverişi yapmamızın tek nedeni bu boyama kitabı :) Kardeşim benim aldığım boyama kitabını çok beğenince kendine de almak istedi.
Fiyatı → 4 TL




Ben bu kitabın 2. baskısını almıştım. Kardeşimde 1. basımını aldı. 1. basımı daha güzelmiş, önü kızlar için arkası erkekler için. 2. basımında karışık ilerliyor konular.
Fiyatı → 2 TL


3 TL kategorisinden böyle bir kitap aldık. Konusu farklı geldi, attık sepete.
Fiyatı → 3 TL


Kargonun bedava olması için kargo ödeyen kitaplar kategorisinden bu kitabı aldık. 
Fiyatı → 6 TL



Dekolte yayınlarının böyle sayko bir kitabı vardı. Kardeşim baya sevdi hemen attı sepete :)
Fiyatı → 2 TL

Yine Dekolte yayınlarından 1'er liraya 2 tane kitap aldım :) 





Bu sefer ki alışverişimiz bu şekildeydi. 7 kitaba toplam 19 lira ödemiş olduk.
Uzun bir süre daha kitap alışverişi yapmayız artık. Kütüphaneden kitap alıp okumak benim için daha verimli oluyor. Bu şekilde satın aldığımda kitap elimde sürünüyor. Diğer türlü kütüphaneden aldığımda sorumluluk duygusundan hemen okuyup kitabı bitiriyorum. Zaten hangi birini alacağım da para yetiştireceğim. Daha okumam gereken bir sürü kitap varken üstelik :( Kitap okumaya çok geç başlamanın sonuçları bunlar işte.


Her neyse yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum