RIMMEL LONDON BROW THIS WAY KAŞ MASKARASI

Ekim 16, 2019


Merhaba 😊
Dolar henüz 3.50 lirayken Watsons'dan aldığım Rimmel London kaş maskarasını inceleyeceğim. 
Şahsen bu tür ürün inceleme yazılarını okumadan videolarını izlemeden fiyatlar baya baya artmışken keyfine ürün almak çok büyük bir lüks oldu 😅
Yanlış hatırlamıyorsam şuan bu ürün 40 küsür lira civarında satılıyor. 
Ben 2017 yılında 9.50 liraya almıştım. 
Bu fiyata aldığım için ürün bana çok kötü gelmiyor ama şuan ki satış fiyatından alsam kesinlikle beğenmezdim çünkü fakirlik 😁

Fırçası diğer kaş maskaralarına göre baya büyük öyle ki normal maskara boyutunu küçük bir farkla kaybetmiş 👇


Kalın kaşları olanlar rahatlıkla kullanabilir ama ince kaşlılar kullanırken sürekli etrafa bulaştıracaklardır. 

Kaş maskarasının içerisinde argan yağı bulunuyor. 
Argan yağı kaşlara kirpiklere saçlara çok iyi geliyor. 
Bu ürünü ilk kullanmaya başladığımda kaşlarımın gürleştiğini gözlemledim. 
Bu ürünle ilgili tek beğendiğim özellik bu oldu. 

Benim aldığım ürün mü bozuktu yoksa hepsi mi böyle bilmiyorum ama ürün topak topak geliyor. 
Bu şekilde kullanamayacağım için de fırçadan ürünü elimle alıp o şekilde kaşlarıma uyguluyorum. 
Boş yere ürün israfı oluyor. 



Kaşlara ne çok renk veriyor ne de az rengi tam kıvamında oluyor. 
Kaşları güzel sabitliyor. 
3 çeşit rengi var. 
Bendeki en koyu olanı 003 DARK BROWN
Tekrar alacak olsam açık renklerden alırdım çünkü artık kaşlarımı koyu sevmiyorum. 
Renkli kaş maskaralarından hariç şeffaf kaş maskarası da bulunuyor. 

Benim bu ürünle ilgili düşüncelerim bu şekilde. 
Tekrar istesemde alamam çünkü %50 indirimde bile pahalıya geliyor. 

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum