UCUZKİTAPAL.COM'DAN KİTAP ALIŞVERİŞİ 📚📚

Ekim 28, 2019


Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz 🙋
ucuzkitapal.com 'dan yine bir kitap alışverişi yaptım.  
Ve yine 20 liranın üstüne çıkmadım 😁
Aslında almak istediğim çok kitap var ama param yok yine de az az almaya çalışıyorum. 
Gerçi her kitabı alıp okuduktan sonra dolapta bekletmeyi de sevmiyorum. 
Okuduğum bir kitabı tekrar alıp okumuyorum okunacak o kadar çok kitap var ki sıra gelmiyor açıkcası. 

Bu alışverişi yapmamın tek sebebi 
Yevgeni Zamyatin'in Biz kitabı


2019 hedeflerim arasında bilim kurgu kitapları okumak vardı.  
YouTube'da bilim kurgu kitaplarının babası diye bahsediliyordu 
bu kitaptan için. 

Sivas Halk Kütüphanesine baktığımda kitabı göremedim. 
Bende nette araştırdığımda en ucuz bu sitede buldum. 
İthaki yayınları bu kitaba yeni kapak tasarımı yapmış bendeki eski olanı
Fiyatı 👇
İndirimsiz 12.90 TL
İndirimli 8.38 TL

Arka kapağı 👇


Kitabın yazı boyutu ve sayfa rengi 👇



Kargo parası ödememek için kargo ödeyen kitaplar bölümünden hoşuma giden ve kütüphanemde olmasını istediğim tek kitap 
Mevlana'nın Sufinin Yolu kitabı


Fiyatı 👇
İndirimsiz 👉 15 TL
İndirimli 6.90 TL

Arka kapağı 👇


Kitabın yazı boyutu ve sayfa rengi 👇



Benim aldığım kitaplar bunlardı. 
2 kitaba toplam 15.28 TL ödemiş oldum. 


Diğer ucuzkitapal.com'dan yaptığım kitap alışverişlerini görmek isterseniz 👇

https://elossoles.blogspot.com/search?q=ucuzkitapal

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum