ZEBRAMO 2. EL KİTAP ALIŞVERİŞİM

Haziran 20, 2019


Zebramo 2. el eşyaların satıldığı bir uygulama.
Bende uzun süredir bu siteyi inceliyordum.
Alışveriş yapmak daha yeni nasip oldu.

Sitede her şeyi bulabilirsiniz.
Ben sadece kitaplara bakıyorum.

Melekler ve Şeytanlar isimli Dan Brown'ın kitabını sıfır almak istemedim.
Zebramo'da araştırdım ve çok uygun fiyata bulup satın aldım.
Üstelik satan kişi kitabı çok iyi kullanmış.
Ne bir yırtık ne bir yazı hiçbir kusuru yok.
Kitap ayracı bile duruyor.


Bu kitapla beraber satıcı Batık isimli kitabı kombin yapıp satıyordu.
Doğal olarak bir kitabım daha oldu.


Bu kitapta yine yepyeni.

2 kitaba 9 lira verdim.
Kargo ücretini ben karşıladım.
Ptt kargo ile anlaşmaları varmış.
Kargo ücreti de 4 liraydı.
Toplam 13 lira vermiş oldum 2 kitaba.
Bana çok uyguna geldi.
Zaten Melekler ve Şeytanlar kitabı 580 sayfa.
Bu fiyata 2 kitabı alamazdım.

Sizin de kitap ihtiyacınız varsa bu siteye bir bakın.
Keşke ben öğrenciyken de olsaydı.
Her kitabımı buradan uygun fiyata alırdım.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum