GRATİS BÜTÜN ÜRÜNLERDE %50 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - 2018

Ekim 19, 2018


Merhaba :)
Sabah kız kardeşimle koşa koşa Gratis'e gittik :D
 Resmen gece uyuyamadık gören de her şeyi bedava dağıtıyor sanır ama dünden beri aşırı heyecanlandık ve sonuç böbreğimizi kasada bıraktık geldik :D

Hemen neler aldığımızı fiyatlarıyla beraber yazıyorum ↓


City Color'dan bu far paletlerini 9.95 tl'ye aldık. 
İndirimsiz fiyatı 19.90 tl


Nivea'nın bu rolonlarından anneme de kendimize de aldık.
İndirimli 6.95 tl
İndirimsiz 13.90 tl


StopEver ısı bantları biri bana diğeri kız kardeşime
İndirimli 3 tl
İndirimsiz 5.95 tl


Balmy Naturel markasının banyo süngeri 
İndirimli 5.95 tl
İndirimsiz 11.90 tl


Benri'den yara bandı
İndirimli 2 tl
İndirimsiz 3.95 tl


BeeBeauty markasından 225 ml'lik aseton aldım.
İndirimli 3.25 tl
İndirimsiz 6.50 tl


Benri 80'li makyaj temizleme pamuğu
İndirimli 2.90 tl
İndirimsiz 5.75 tl


Bebak markasının böyle bir paketi vardı.
Kız kardeşim kendisine aldı.
İndirimli 9.90 tl
İndirimsiz 19.90 tl


Molped'den 8.25 liraya ped aldım.
Daha önce bu markayı hiç kullanmamıştım bakalım nasılmış :)
İndirimsiz 16.50 tl


Eda Taşpınar'dan Deset Rose Amber isimli vücut spreyi aldık.
Kokusu gerçekten harika :)
İndirimli 12.65 tl
İndirimsiz 24.90 tl


Eklips allık fırçası
İndirimli 9.45  tl
İndirimsiz 18.90 tl


Procsin markasının kömürlü yüz temizleme jelini aldım.
Ürünü İnstagramda baya görüyordum bende merak ettim indirimde kaçırmak istemedim.
İndirimli 6.45 tl
İndirimsiz 12.90 tl


Wet n Wild photofocus pudra aldım.
Aslında bu ay bu markanın fondöteniyle kapatıcısı kampanyalıydı. 
İndirimde de 18 liraya düşmüştü ama rengi yoktu.
Ayrı ayrıda alınmıyormuş bende sadece pudrasını aldım şimdilik.
İndirimli 16 tl
İndirimsiz 31.90 tl


Yine Wet n Wild'dan aydınlatıcı stick aldık.
İndirimli 15 tl
İndirimsiz 29.90 tl


Ve son Wet n Wild ürünü bu tekli far
Harika altın yansımalı bir ürün :)
İndirimli 7.45 tl
İndirimsiz 14.90 tl


Golden Rose'un bu likit mat rujlarında indirim yokmuş meğer ama artık almış olduk
Fiyatı 13.90 tl


Flormar Glitter serisinden 2 tane oje aldık.
İndirimli 3.50 tl
İndirimsiz 6.95 tl

Numaraları ↓



Bizim bu indirimden aldıklarımız bu şekildeydi.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim :)


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum