TÜYSEL SORUNLAR - HANGİ ÜRÜNLERİ KULLANIYORUM?

Kasım 22, 2018


Merhaba :)
Bu aralar baya bir blog yazısı yazıyorum. Umarım böyle devam eder. 
Bugün de tüylerimi hangi ürünlerle aldığımı kısaca yazacağım.


İlk genç kızlığa adım attığımda annem yurt dışından Philips'in bu epilasyon aletini almıştı.
Tam adı Philips HP 6483-00 Satınella Ice Epilatör
Ürünü incelemek isterseniz sadece bu sitede bulabildim ↓

Hala da ilk gün ki gibi sapasağlam bir şekilde kullanıyorum. (Maşallah)
2 adet başlığı bulunuyor.
Tüyleri çok küçüklerini tam olarak alamasa da yine de güzel bir temizleme sağlıyor.
2 haftaya yakında kökten aldığı için tüylerin çıkmasını önlüyor.


Daha sonra Agiss'in ağda kitini aldım.
İçerisinden ;
 Ağda ısıtıcı makine
2 adet roll-on sir ağda
Ağda bezi
Temizleme mendili çıkıyor.
En zahmetlisi de bu ürün bence.
Sadece 1 kere arkadaşımın yardımıyla kullandım.
Makinesi çok geç ısınıyor. Ağda su gibi akmıyor. Baya bir uğraştırmıştı.
Roll-on ağda olduğu içinde vücudunuza sürerken biraz acı duyabiliyorsunuz.
Ağda bezi ile tüyleri alıyorsunuz ama kitin içerisindeki ağda bezi yeterli olmuyor ek olarak ağda bezi almak durumundasınız. 
Sonrasında da ağda kalıntılarını temizlemek için yağ ile temizliyorsunuz.
Ben yine Agiss'in bu sir ağda temizleme ve masaj yağını almıştım.
Kokusu çok güzel :)


Sonra küçük noktaları temizlemek için Sesu'nun ılık ağdasını aldım.


Bir tasın içerisine sıcak su koyup içine bu ürünü kabıyla beraber koyup ağdanın erimesini sağlıyorsunuz, daha sonra da çubuk yardımı ile uygulamak istediğiniz yerlere ağdayı sürüp, ağda bezinden parçalar kesip ağdanın üzerine yapıştırıp çekiyorsunuz.
Roll-on ağdaya göre daha kolay bir ürün ama yine de insanı uğraştırıyor.
Galiba bu ılık ağda tüyleri besliyor daha çok çıkarıyormuş 
bunun birde sir ılık ağda olanından varmış ama ben daha bu tarz bir ürün almayacağım. 

Görünüşü bu şekilde ↓


Yüz tüylerimi almak için bu jiletleri kullanıyorum ↓


Yazısını okumak isterseniz linki aşağıda ↓


Eğer vaktim varsa ağda bantlarını da kullanıyorum.
Vaktim yoksa da tabiki bende jilet kullanıyorum.

Bloğumda ağda bantlarıyla ilgili yazılara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.



Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. ağda ve epilatör canımı çok acıttığı için uzun zaman önce lazer yaptırdım geri kalan için de jilet kullanıyorum..

    YanıtlaSil