AVON INDULGENCE RUJ

Kasım 20, 2018

Merhaba :)


Avon ruju olmayan kadın yoktur heralde :)
Bende de önceden satış temsilcisi olduğum için çoğu ruju vardır.
Bu seriden de 2 farklı rengi var. Bayadır da bloğuma yazıcam diye kullanıyorum bitmeye yaklaştı :)


TAWNY ROSE ↓


Katalogda bu rujun rengi kahve nude karışımı bir renk gibi duruyordu 
ama böyle pembe gibi bir renk geldi.
Ne yazık ki benim dudaklarımı ölü gibi gösteriyor.
Çok açık geldi bana ve hiç yakışmıyor.
Kullanabilmek için alttan koyu renk dudak kalemi sürüyorum ancak böyle kullanabiliyorum.



→Bu ruj serisinin yapısı çok hafif.
→Renkli lipbalm gibi
→Sürümü kolay
→Dudakları kurutmuyor
→Ama kalıcı değil.


CHOCOLATE ROSE ↓


Bu renk ruj aslında bana çok abartı ama az miktar uyguladığımda iş görüyor.
Bu rujda tek sıkıntı yapısıyla örtüşmüyor.
Rujun yapısı hafif ama rengi koyu böyle olunca rengini vermiyor.
Kat kat uygulayınca da dalga dalga oluyor.


Kasım 2018 kataloğunda indirimsiz 35 liraya satılıyor.
Bu fiyata değecek bir ürün değil tabi ki !
İndirim zamanı da alacaksınız bu 2 rengini önermiyorum kesinlikle.

Tawny rose rengi beyaz tenlilerde ölü gibi duruyor.
Chocolate rose rengi de dalga dalga duruyor.



Benim bu ürün hakkında ki düşüncelerim bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. bunları denemedim ama avon'un son iki ruj serisi çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu seriyi beğenmedim ama diğer rujları çok güzel özellikle mat ruj serisi :)

      Sil