PLATONİK SİR AĞDA BANTLARI

Kasım 21, 2018


Merhaba :)
Daha önce bu markanın yüz için olan ağda bantlarını kullanmış ve bloğuma da yazısını yazmıştım.
Okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz ↓


O yazımda üründen memnun kalmadığımı yazmıştım.
 Platonik markasının temsilcisi blog yazımı okumuş beni arayarak bu durumdan çok üzüntü duyduklarını, ürünlerini yenilediklerini ve
bana tekrar denemem için ürün yollamak istediklerini söyledi.
Böylece 2 paket ağda bandı göndermişler.
 Buradan çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum :)
Ama beni en çok mutlu eden nokta ise kullanıcı yorumlarını okuyup değerlendirmeleri oldu.
Başka firmalar gibi önemsememezlik yapmadılar.

2 çeşit ağdaları var.
Yeşil renkte olan AZULEN ↓


Paket içerisinden ;
20 adet vücut için ağda bandı 
8 adet yüz için ağda bandı
5 adette temizleme mendili çıkıyor.


Sarı renkte olan NATUREL ↓


Ağda bantlarının vücut için olanını çok beğendim.
Kağıdı kocaman ve ağdası baya yoğun.
Fotoğrafta küçük çıkmış ama burada göründüğünden daha büyük.
Büyük olması neden önemli örneğin bacağıma uyguladığımda daha geniş bir alanı kaplıyor 
işim daha çabuk ve kolaylıkla bitiyor.
Bu yönden çok beğendim ve kesinlikle vücut için olan ağda bantlarını tekrar alacağım.


Tüylere kolaylıkla yapışıyor ve tertemiz bir sonuç elde ediyorsunuz.
Yalnız ağda yoğun olduğu için biraz hızlı ve kuvvetli çekmek zorundasınız.
En iyisi anne ya da kız kardeşten yardım almak tek başına çekildiğinde güzel olmuyor :)

Ben yine yüz için olan ağda bandını beğenmedim.
Bence ağda da sorun yok ama kağıdı çok sert olduğu için tüylere düzgünce yapışamıyor.
Yapışmadığı içinde haliyle tüyleri alamıyor.
Eğer kağıdını değiştirirlerse gerçekten harika bir ürün olabilir.
Birazda daha ulaşılabilir mağazalarda satışa sunulursa kolaylıkla satın alınılabilir.
Benim bu ürün için düşüncelerim bu şekilde.
Tekrar firmaya çok teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum