DIRTY WORKS KAPATICI

Kasım 15, 2018

Merhaba 😊



Bu üründe boş yere para verdiğim ürünler kervanına eklendi. 
Valla parayı böyle çar çur etmişim artık bir ürün alırken 40 kere düşünmeye başladım 😅



Aslında bu ürünü birazda merak ettiğim için aldım önceden işe yaramadığını okumuştum. 
Benimde göz altlarım uyuşturucu bağımlısı gibi mosmor olunca denize düşen yılana sarılır misali belki bende güzel durur diye bir Gratis'ten almıştım. Bu arada bu marka sadece Gratis'lerde satılıyor.
İndirimsiz fiyatı 25 liraydı şuanda döviz kuruyla ne kadar oldu hiç bilmiyorum ama kesinlikle almaya değecek bir ürün değil.




Somon rengi renk eşitleyici ve açık renk kapatıcı 2 ürünü çok şirin bir kutu içerisinde barındırıyor.
Aşırı pudralı bir ürün. Ama çok saçma şekilde üründe sabitlenmiyor resmen akıyor 😄
İster fırçayla ister parmakla uygulayın ürün uyguladığınız yerde durmuyor kayıp gidiyor.




Adı kapatıcı ama asla kapatmıyor buda diğer bir handikapı. 
Ürünü boş yere sürdüğünüzle kalıyorsunuz. Hiçbir işe yaramıyor ne yazık ki.
Pütür pütür duruyor. Fotoğrafta da görüldüğü gibi ↑

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum