ACNECİNAMİDE SCRUB

Kasım 19, 2018

Merhaba hayırlı Kandiller arkadaşlar :) 


Acnecinamide markasıyla ilk bu ürünle tanıştım. Aslında bildiğim bir markaydı ama nedense daha önce hiçbir ürününü kullanmamıştım. Migros indiriminde 10 liraya almıştım.

Paket üzerinde satış fiyatı 35 lira yazıyor.
Dolar ile şuan ne kadar oldu hiç bilmiyorum.


150 ml'lik bir ürün.
Baya da bereketli bir ürün aslında ama ben biraz cömertçe kullanmışım bitti ne yazık ki :(


Tanecikleri çok yumuşak. Yüzü tahriş etmiyor.
Yapısı su gibi, tanecikleri çok yoğun böyle kum gibi bir ürün.
Kokusu biraz kötü ama öyle insanı zehirleyecek derecede de değil :)


Ben duştan duşa ürünü kullandım.
Her gün bu tarz cildi soyan ürünleri kullanmak uzun vadede cilde zarar verebilir.
En iyisi bu tarz ürünleri haftalık bakıma dahil etmek.
Duşta buharla yumuşayan cildime ilk önce ellerimle daha sonra keseyle en son da bu ürünle 
peeling yapıp bir güzel ölü derilerden arındırıyorum.
  Yüzümü hemen de yıkamıyorum
 biraz maske gibi yüzümde bekletiyorum ürün daha iyi etki etsin diye.

Bende sivilce yapmadı. Zaten bu marka sivilcelerle mücadele ediyor. 
Yani vaadini gerçekleştiriyor :)
Yüzümü ölü derilerden de güzelce arındırıyor.
Şuanda peeling olarak kullandığım bir ürün yok keseyle de pek temizlenmiyor, kaşlarımın aralarını keseyle temizleyemiyorum çok sert olduğu için kaşlarım dökülüyor ama bu ürün varken her yeri güzelce temizleyip arındırıyordum.

Ben bu ürünü Migros indiriminden tekrar alacağım :)
Bu markanın bir de (param olursa :D ) bu ürünlerini alacağım ↓






Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Kullandığım ve bloğuma yazdığım diğer peeling yazılarımı okumak isterseniz ↓







Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. güzel markadır aslında fiyatları da uygundu ama o da artmış demek ki...

    YanıtlaSil