KİTAPLIĞIN SANA HANGİ ŞARKILARI SÖYLÜYOR?

Kasım 05, 2018




Şarkılar farklı sözlerin, duyguların, melodilerin, notaların birleşimiyle oluşur ya
bunu kitaplığına dönüştürmek senin elinde. 
Her farklı kafadan, kültürden, hayat tecrübesinden, olaylardan
sadece okuyarak bir şeyler öğrenebilir, kendi şarkını oluşturabilirsin.
Benim kitaplığım da her kafadan bir ses çıkıyor :)

Ben bugün oturdum okuduğum bütün kitapların yazarlarını ülkelerine göre tek tek ayırdım.
Sonuç şimdilik beni memnun etti.
Ama hiç tanışmamış olduğum ülkelerin yazarları da hayli fazla.
Mesela Kore'yi çok sevmeme rağmen bu ülkeden hiç kitap okumamışım :)
En kısa zamanda Koreli bir yazarın kitabını alıp okuyacağım.

Çoğunluk tabi ki Türk yazarlarda ama sadece Türk yazarlarla sınırlı olmamasına da sevindim.
İşte benim listem ↓

Buraya Türk yazarları eklemedim ama 64 tane de Türk yazar okumuşum.


Benim kitaplığımda ki çeşitlilik bu şekilde.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Senin kitaplığın sana hangi şarkıları söylüyor ?

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. Bunca farklı ülkeden, farklı yazarlar okumanız ne güzel ^_^ Ben de bu aralar okuduğum kitapları çeşitlendirmeye çalışıyorum; özellikle de pek alışkın olmadığım ülkelerin edebiyatını, yazarlarını inceliyorum.

    Faydalı ve ilginç bir yazı olmuş, kitaplarla alakalı bu tarz yazılarınızı merakla bekliyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim :)

      Sil