-- Platonik Sir Ağda Bantları --

Mart 27, 2017

Herkese merhaba 😊



Bugün adı sanı pek duyulmamış bir ürün ile karşınızdayım.
Adının sanının duyulmamasını da kullandıktan sonra anlamış oldum 😄
Belki de bıyıklarımı ellerimle çekip alsam bu üründen daha iyi alırım diye düşünüyorum.
Evet arkadaşlar kesinlikle alınmaması gereken bir marka ne yazık ki 👎

İçerisinde 24 adet bant
ve
2 adet temizleme mendili bulunuyor.

Gratis, Watsons gibi mağzalarda satılmıyor.
Ben küçük bir bujiteri dükkanından 7 liraya aldım.

Bantın şekli bu şekilde ⬇️



Bana çok küçük geldi ağdalı olan kısım.
Zaten en önemli kısım dudak üstü benim için.
En çok o bölgede sorun yaşıyorum.
Bir de bu şekilde o kısmın küçük olması tüylerin neredeyse hiç alınmamasını sağladı.

Gel gelelim dudak kenarlarını da %100 temizleyemedi.
Ağda güzel bir şekilde yapışmıyor.
Saç kurutma makinesiyle güzelce ısıttığım ağdayı erittiğim halde
bir türlü yapışmadı.
Doğal olarak yapışmadığı için de tüyleri alamadı.



İster uzun tüyler olsun ister kısa hiçbir şekilde alamıyor.
Kutunun üzerinde hem yüz için hem de koltuk altları için uygundur yazıyor.
Yüz tüylerini alamazken koltuk altlarını alabileceğini iddia etmesi komik olmuş.
Benim galiba kullandığım en kötü ağda bandı oldu kendileri.

Bir daha alınmayacak ürünler listesinde en ön sırada 😂

2 yorum

  1. zaten adını hiç duymamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ağda bandı almam gerekiyordu karşıma çıktı aldım ilk ve son kez 😄

      Sil