FARMASİ MİSKET LİMONLU SCRUB

Mart 14, 2017


Merhaba :)
Farkındayım bloğum Farmasi ürünleriyle doldu ama ne yapayım baya bir ürününü almışım bu markanın 😊 İlk olarak peeling ve scrub arasındaki farka değinip daha sonra ürün hakkındaki yorumları yazacağım.
Scrub:
İçerisinde sert ve küçük partiküller barındıran üründür. Cildi soymaktan çok ölü deriyi arındırır ve temizler. Haftada 2-3 kere kullanılabilir.

Peeling:
İçerisinde scrub da olduğu gibi partiküller yoktur. Cildi soyan ve cilt yüzeyini yenileyen kimyasallar içerir. Agresiftir ve dikkatli uygulanmalıdır.



Bugün de uzun süredir kullandığım bu ürününü yazmak istedim çünkü yavaş yavaş bitmeye başladı.

Bende ki misket limonlu ve yağlı ciltler için uygun olanından.
Soyulabilen maske gibi bir imare yazılı ama hiç maskeye benzer bir yanı yok.
Öncelikle ürün çok akışkan halde. Yüzüme maske gibi uyguladığım zaman da cildim tarafından emiliyor ve sadece cildimde tanecikleri kalıyor.

Ben maske gibi kullanmıyorum. Peki nasıl kullanıyorum ?
Öncelikle peeling aşamasını banyodan banyoya uyguluyorum yani haftada 2 kere yüzümü keseliyorum. İlk önce buhar ile yumuşayan yüzümü ellerim ile keseliyorum. Ardından bu üründen bir miktar alıp bütün yüzüme 2. kez kese yapar gibi uyguluyorum. Bu ürün yüzümde 5-10 dakika kadar duruyor ardından da sabunla bir güzel yüzümü temizliyoruım. Gerçekten cildimi yumuşacık yapıyor. Ölü derilerden arındırırken de cildimi yıpratmıyor.

Tanecikleri bu şekilde ↓


Tanecikleri evet biraz fazla büyük ama bu durum benim için bir sorun oluşturmadı. Birçok kişi taneciklerinin boyutundan şikayetçi ancak kese işlemini başarılı yapabilmesi için taneciklerin büyük olması gerektiğini düşünüyorum. Cildim hassas olmasına rağmen dediğim gibi bende herhangi bir hassasiyet oluşturmadı.
Bu üründen önce Garnier'in 3'ü 1 arada adlı ürününü kullanıyordum.
O ürün bende her kullanışımda sivilce yapıyordu. Bu üründe çok şükür böyle bir sorun yaşamadım.
Ayrıca cildi ferahlatan, temiz ve çok güzel kokulu bir ürün 😍


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum