BAKIM ZAMANI-HİMALAYA PEELİNG ETKİLİ CEVİZ ÖZLÜ SCRUB

Aralık 26, 2017



Merhaba 😊
Bu ürün ile ilgili uzun bir süredir yazı yazacağım ama bir türlü fırsatım olmadı. Bu günde çok yorgun olmama rağmen sonunda istediğim gibi fotoğrafları çekebildim ve bilgisayarın başına oturabildim :)
İlk olarak peeling ve scrub arasındaki farka değinip daha sonra ürün hakkındaki yorumlarımı yazacağım.

Scrub:
İçerisinde sert ve küçük partiküller barındıran üründür. Cildi soymaktan çok ölü deriyi arındırır ve temizler. Haftada 2-3 kere kullanılabilir.

Peeling:
İçerisinde scrub da olduğu gibi partiküller yoktur. Cildi soyan ve cilt yüzeyini yenileyen kimyasallar içerir. Agresiftir ve dikkatli uygulanmalıdır.

İlk olarak banyo sırasında cildimi nasıl temizlediğimi anlatarak başlıyım.
Buhar ile yumuşayan cildimi ilk önce ellerim ile kese yapar gibi bir güzel ovuyorum.
Daha sonra kese ile yumuşak hareketlerle tekrar keseliyorum.
Son olarak da herhangi bir marka olabilir ben bir ürünü bitene kadar kullandığım için bu aralar kullandığım Himalaya'nın scrubını bolca yüzüme sürüyorum ve tekrar kese yapar gibi cildime uyguluyorum ve bu gördüğünüz silikon fırça ile tekrar kese yapar gibi cildimi temizliyorum ve bekletiyorum.


O sırada da vücudumu temizliyorum ve scrub iyice cildim tarafından emiliyor ve bir nevi maske görevi yapıyor.
Artık banyodan çıkmaya yakın bir güzel durulayıp, sivilceli ve yağlı bir cildim olduğu için kükürtlü sabun ile bir güzel köpürte köpürte bütün kirden pislikten cildimi temizliyorum.
Ürünün arka yüzü bu şekilde ↓


Görkem Karman sayesinde bu ürün bir ara yok satıyordu. Kaç kere sırf bu ürün için Gratis'e gittiğimi hatta ordaki çalışan kızdan sitem işittiğimi bilirim. Yok neymiş her gelen bu ürünü soruyormuş e bu kadar kişi istiyor, soruyorsa bir zahmet getirttir bana ne sitem ediyorsun ! Neyse sonunda buldum ve aldım. Ama bende Görkem'in dediği gibi siyah noktaları dökmedi. Zaten ürünün ünlü olmasın da bu çeşidinin siyah noktaları pütür pütür döktüğünün söylenmesiydi. Ürünün öyle bir vaadi bulunmuyor ama kullananlar öyle gözlemdiği için ünlü oldu. Bende söylediğim gibi olmadı ama gerçekten siyah noktaları çok güzel temizliyor. Banyodan çıktıktan sonra burnumun üstünde kenarlarında hiç siyah nokta olmuyor.
Tanecikleri kum gibi ve çok yoğun. Daha önce Farmasi'nin scrubını denemiştim onun gibi tanecikleri ne çok büyük ne de çok akışkan. Farmasi'nin scrubının yazısını okumak isterseniz linki ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/03/farmasi-misket-limonlu-scrub.html

Tanecikleri bu şekilde ↓


Ben banyodan banyoya haftada 2 kere kullanıyorum. Cildimi yormuyor ama günlük olarak 1 kere kullandığımda cildimi kızartmıştı bende sadece banyoda kullanıyorum. Bende sivilce de yapmadı. Cildimi de yumuşacık pamuk gibi yapıyor. Bu ürünle ilgili daha fazla bir şey aklıma gelmiyor umarım her şeyi yazmışımdır.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum