KAŞ-KİRPİK UZATMA SERÜVENİM

Aralık 05, 2017

Kaş ve kirpik konusunda tam bir fakir olduğum ve neredeyse 6-7 yıldır bu konuyla uğraştığım için başlığı serüvenim diye adlandırmak istedim 😊 

Yani bu söylemim günah olacak belki ama Allah'ta benden almış herkese dağıtmış 😄 
Bu yazıda benim hangi ürünleri kullandığım, ne kadar fayda aldığım yazacak. Hâlâ kaşlar neyse de kirpikler konusunda istediğim sonucu alamadım. Yeni ürünler kullanmaya devam edeceğim. Şöyle istediğim gibi bir ürün bulursam kitap yazacağım zaten bırakın blog yazısını 😄 
Neyse gelelim benim hangi ürünleri kullandığıma, ne kadar fayda aldığıma.
İlk olarak herkesin bildiği, Allah'ın yazılı emri olan Badem yağını kullanmaya başlamıştım.



En etkisiz ürün de bu olmuştu. Şimdi geriye dönüp bakınca ve birçok ürünü kullanınca arada farkı anlayabiliyor insan. %10 gibi bir etkisi olmuştur en fazla.
Bu ürün bozulunca Sarımsak yağını aldım.



Badem yağına göre kaşlarıma ve kirpiklerime daha iyi gelmişti. Yüzdelik orana vurursam %30 gibi bir fayda almıştım. Tabi ki bu üründe bozulunca bir ara blog dünyasında meşhur olan Moshos Garden'ın kaş-kirpik serumunu aldım.


En beğendiğim üründe bu olmuştu. Milimi çok küçük olduğu için hemen bitti tabi ki 😔 Sonra ne oldu tahmin edin. Popüler olan her ürün gibi fiyatı zirve yaptı. O zaman 13 liraya aldığım ürün bir anda 60 lira oldu. Bizde öğrenciyiz yani bir yağa o kadar para verirsem Allah çarpar yeminle 😄 Moshos Garden dosyasıda böylece kapandı bende yeni arayışlara girdim.

Vaseline markasının vazelini meğerse kaş ve kirpikleri uzatıyormuş, kimin aklına geldiyse vazelini göze sürmek buradan teşekkür ediyorum.



Bu ürünü de baya bir süre kullandım. Kirpiklerime değil ama kaşlarıma baya bir faydası oldu. Kaşlarımı aldığım zaman gece yatmadan önce bu ürünü kullanıyordum sabah minik minik tekrar çıkarıyordu. Kaşlarımı baya bir kalınlaştırdı, boşlukları doldurdu. Bendeki sade olan çeşidi bir de bebekler için olan çeşidi var ama ondan bunun gibi fayda alamamıştı kız kardeşim.



Bir ara da Oriflame markasının kaş-kirpik bakım jelini aldım ve kullandım. Hiç memnun kalmadım tabi ki. Hatta bloğum yazısı da var direk okumak isterseniz aşağıda ki linkten ulaşabilirsiniz ↓
https://elossoles.blogspot.com.tr/2017/03/oriflame-one-kas-kirpik-bakm-jeli.html

Geçenlerde de aklıma geldi aktardan Hint yağı aldım.



Yaklaşık 3 haftadır her gün bu ürünü kullanıyorum ve ilk bahsettiğim Moshos Garden'ın yağı gibi etki aldım. Kaşlarımın artık çıkmayan yerlerinden yeni yeni kaşlar çıktı. Kirpiklerim uzamaya başladı maşallah 😊 Ama istediğim etkiyi ne zaman alırım, alabilir miyim bilmiyorum bekleyip göreceğiz artık.
Benim kullandığım ürünler bu şekildeydi. Aslında işe başlarsam aklımda LiLash markasının serumu var.



Görkem Karman çok övmüştü ama bakalım artık. Yurt dışında satılıyor. Baya da pahalı bir ürün kargo fiyatı bir de üstüne döviz farkı eklenince baya bir giriyor. O zamana kadar bu tarz ucuz maliyetli ürünlerle idare edeceğim. İpek kirpik yaptırmakta istemiyorum 1 ay için. Bakımla falan 3 aya çıkıyormuş süresi ama sonrasında kendi kirpiklerinizi de döküyormuş. Yani Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak gibi bir şey oluyor. Ben daha doğal yöntemler arıyorum şimdilik, bakalım Hint yağı da olmazsa bir yöntem daha var aklımda onu da deneyeceğim.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Bu arada kirpikleri uzun olanlar çok şanslısınız 😄

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum